تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت از بانک با پوشش زنانه و اسلحه اسباب‌بازی! +فیلم

سرقت از بانک با پوشش زنانه و اسلحه اسباب بازی!فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مردی با هویت ناشناس وارد یک بانک در کویت شد و در حالی که یک اسلحه اسباب بازی به دست داشت، کارمندان را تهدید به عملیات انتحاری کرد.

نکته ای که در این سرقت توجه ماموران پلیس را جلب کرد تلاش سارق مبنی بر ادای لهجه مصری بود در حالی که به نظر می رسید برای منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیس دست به این کار زده و احتمالا مصری نبوده است.

دوربین های مداربسته نشان داده اند که او بعد گرفتن پولها و خروج از بانک به سمت ساختمانی رفته و سپس وارد بازار شده است که پس از آن هیچکس او را ندیده،همچنین در این مسیر هیچ اثری از وسایل او مانند لباس زنانه،اسلحه و یا رد دیگری از وی یافت نشده است.از طرفی رسانه های عربی درباره مبلغی که او به سرقت برده اطلاعات متفاوتی داده اند،به عنوان در مثال روسیا الیوم به 4500  و العربیه به 5 هزار دینار اشاره شده است.

در ادامه لحظه سرقت از بانک توسط مرد زن نما را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:روش جالب همسایه برای فراری دادن دزد! +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت از بانک با پوشش زنانه و اسلحه اسباب‌بازی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..