تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام آیه از قرآن مصداق بارز وفاداری حضرت عباس (ع) است؟

کدام آیه از قرآن مصداق بارز وفاداری حضرت عباس (ع) است؟حجت الاسلام سید جواد بهشتی سخنران و کارشناس مذهبی، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره درس های قرآنی واقعه عاشورا گفت: یکی از بهترین یاران امام حسین (ع)، حضرت قمربنی هاشم (ع) است. شخصیتی که آیه «یؤثِرُونَ عَلَی َُنْفُسِهِمْ وَلَوْ کانَ بِهِمْ خَصاصَةٌ»؛ مومنان جان و منفعت دیگران را به خودشان ترجیح می دهند، گرچه خودشان در سختی و مشکلات هستند. حضرت عباس (ع) با اینکه پرچمدار و میان‌دار خیمه‌های اهل بیت(ع) بود، اما از همه تشنه‌تر پیش رفتند و در کنار علقمه به یاد اهل حرم بودند و منفعت خودشان را بر منفعت خاندان رسول الله (ص) ترجیح ندادند.

شما در ادامه می توانید مشروح این مصاحبه را مشاهده کنید؛

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام آیه از قرآن مصداق بارز وفاداری حضرت عباس (ع) است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..