تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشخیص ویژگی‌های شخصیتی از روی دست خط

تشخیص ویژگی‌های شخصیتی از روی دست خط+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تشخیص ویژگی‌های شخصیتی افراد از روی رفتارها و نحوه عملکردی که در مسائل مختلف از خود بروز می‌دهند امکان پذیر است و البته تخصص و تبحر روانشناسان و رفتار شناسان نشانه‌های دقیق تری از  این ویژگی ها شناسایی و بیان می‌کند.

برخی از رفتار شناسان بر این عقیده هستند که ویژگی‌های شخصیتی افراد را می‌توان از نوع دست خط شان تشخیص داد و از این راه به نکات ریزی در مورد خصوصیت‌های فردی آن‌ها پی برد.

بر اساس مطالعه‎ای که توسط رفتارشناسان مطرح دنیا در بریتانیا صورت گرفته، نوع  و اندازه دست خط افراد حاوی اطلاعات مهم شخصیتی از ویژگی‌های فردی آن‎ها است.

طی تحقیقات و مطالعات انجام شده رفتارشناسان بریتانیایی مشخص شد که اشخاص درونگرا، خجالتی، باریک بین و درس خوان معمولا دست خط ریزتری نسبت به دیگران داشته و به هنگام نوشتن مطالب قسمت پایین خودکار را در دست می‌گیرند.

بر اساس این تحقیق افرادی که بیشتر در جامعه با مردم در تعامل هستند دست خط بزرگ و درشت نویسی دارند و این مسئله نشانه برونگرایی و اهمیت توجه دیگران به آن‌ها بوده و البته چنین افرادی از قدرت تمرکز بیشتری در سایر مسائل نسبت به دیگران برخوردار هستند.

تشخیص ویژگی‌های شخصیتی از روی دست خط+عکس

پژوهشگران این تحقیق همچنین به این نتیجه رسیدند که افرادی که با مسائل به شکلی جدی برخورد می‌کنند، در هنگام نوشتن مطالب بیشتر بر روی خودکار خود فشار می‌دهند و در آن طرف ماجرا افرادی که دارای حساسیت‌های رفتاری هستند، کمتر روی خودکار فشار وارد می‌آورند. تشخیص هزاران ویژگی شخصیتی در افراد مختلف از طریق دست خط آن‌ها قابل تشخیص است و خود شما هم با کمی مطالعه در حوزه تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران می‌توانید تا حدودی به چنین تشخیصی دست پیدا کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشخیص ویژگی‌های شخصیتی از روی دست خط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..