تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش تأمل برانگیز وزارت خارجه سعودی به حمله تروریستی اهواز

ساعت 24- یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان چند روز پس از حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی اهواز واکنش خصمانه ای علیه ایران اتخاذ کرد.

به گزارش خبرگزاری عربستان(واس)، یک منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان مدعی شد: عربستان اتهامات باطل مسئولان ایرانی درباره حمایت عربستان از حوادثی که در روز شنبه گذشته در ایران رخ داد(حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی در اهواز) را مورد مخالفت قرار می دهد.

این منبع سعودی ادعا کرد: سیاست عربستان کاملا آشکار و در عدم دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر و مخالفت کامل با دخالت در امور داخلی اش است. در مقابل این نظام ایران است که در امور داخلی کشورهای همسایه دخالت می کند و حامی بزرگ تروریسم در منطقه و کل دنیاست!

منبع مسئول در وزارت خارجه عربستان با گستاخی تمام مدعی شد: عربستان به این مواضع از سوی نظامی که جز دروغ و سرزنش کردن دیگران برای پوشاندن عیوب و شکست در تحقق خواست های ملتش ندارد، عادت کرده است.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش تأمل برانگیز وزارت خارجه سعودی به حمله تروریستی اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..