تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما نظر بدهید| ارزیابی‌تان از سخنرانی ترامپ و نطق روحانی چیست؟

شما نظر بدهید| ارزیابی‌تان از سخنرانی ترامپ و نطق روحانی چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ کمی دیرتر به محل سخنرانی رسید، او در نطقش به چین و سیاست‌هایش تاخت، ایران و رهبرانش را محکوم کرد و با تعریف و تمجید از کارنامۀ دولتش گفت که آمریکا با حضور او بهترین دولت تاریخ را به خود دیده است که البته تعریف و تمجید او از دولتش خنده حضار را به همراه داشت. او از ملک سلمان و پسرش تمجید کرد و گفت همه کشورها باید ونزوئلا را تحریم کنند. 

مهمترین محورهای سخنرانی ترامپ را اینجا بخوانید

پس از آن حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در نطقش با برشمردن نقض قوانین بین المللی از سوی دولت آمریکا از جمله خروج ترامپ از برجام و متعاقباً نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت و سایر تصمیمات غیراصولی وی، اعلام کرد:

ترامپ

برای گفت‌وگو نیازی به گرفتن عکس‌های دونفره نیست، می‌توان در همین جا و در این مجمع عمومی، سخنِ یکدیگر را شنید. من گفت‌وگو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست. سازمان ملل، یکی از ادارات ِدولت ایالات متحده آمریکا نیست. هر گفت‌وگویی می‌تواند، از همان جایی و از همان کسی که گفت‌گو را قطع کرده و پیمان را زیر پا گذاشته است، شروع شود. شروع آن، پایان دادن به تهدید و تحریم‌ ظالمانه‌ای است که، ناقضِ اصولِ اخلاقی و حقوق بین‌الملل است. سخن ما روشن است: تعهد در برابر تعهد، نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید. و گام در برابر گام، به جای حرف در برابر حرف.

روحانی

مشروح سخنرانی حسن روحانی را اینجا بخوانید.

شما مخاطبان خبرآنلاین، سخنرانی ترامپ، و پاسخ حسن روحانی به وی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
شما کاربران محترم می توانید نظرات خود را به صورت کامنت کوتاه و مختصر در انتهای این خبر درج کنید.

2352




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما نظر بدهید| ارزیابی‌تان از سخنرانی ترامپ و نطق روحانی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..