تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش موثر فضای مجازی در انعکاس واقعیت اربعین/میزبانی خوب عراق در برگزاری مراسم اربعین

نقش موثر فضای مجازی در انعکاس واقعیت اربعین/میزبانی خوب عراق در برگزاری مراسم اربعینبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیقاضی عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت امروز در نشست مسئولان کمیته‌های فرهنگی و آموزشی اربعین حسینی استان‌های کشور که در سالن جلسات بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با اشاره به تأثیرگذاری پیاده‌روی اربعین بر قلوب مؤمنان و شیعیان اظهار کرد: امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته، برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تأثیرگذاری بهتری برای امت اسلامی داشته باشد.

وی با تأکید بر جهانی بودن شعاع تأثیر مراسم اربعین گفت: پیاده‌روی اربعین یک مراسم هدفمند بوده که از سرتاسر جهان در آن شرکت می‌کنند و در آن پیروان مذاهب و ادیان مختلف حضور دارند، امیدواریم امسال نیز شاهد توسعه شعاع تأثیر آن در سطح جهانی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به کارهای انجام‌شده در فضای مجازی درباره مراسم اربعین ابراز کرد: دولتی نشدن مراسم، همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در صورت گسترش و توسعه فرهنگ مراسم اربعین سبب تأثیرگذاری بیشتر آن می‌شود.

قاضی عسکر با بیان اینکه میزبانی عراق در سال‌های گذشته در برگزاری مراسم اربعین بسیار موفقیت‌آمیز بوده است، افزود: درگذشته صدام اجازه برگزاری این مراسم را نمی‌داد، چراکه از گسترش فلسفه قیام عاشورا بیمناک بود، جلوگیری و مقابله با عزاداری مردم در نیجریه هم به همین مسئله برمی‌گردد.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلفی که از سوی ستاد اربعین برگزار می‌شود، عنوان کرد: سخنرانان و مبلغان مراسم پیاده‌روی اربعین باید از پرداختن به مسائل حساس و سخنرانی‌های تکراری بپرهیزند، و بیشتر به مسائل کاربردی روی آورده و آنچه برای زوار ضروری است را بیان کنند.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بر استفاده از ظرفیت هنرمندان در مراسم اربعین تأکید کرد و اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف بنیادهای اعتقادی مردم بوده و از انجام هیچ کاری در این رابطه دریغ نمی‌کند، بنابراین لازم است به‌منظور پاسخگویی درباره شبهات اربعین در فضای مجازی کارهای گسترده‌ای صورت گیرد.

قاضی عسکر خبررسانی مراسم اربعین را دارای ضعف‌هایی دانست که باید برطرف شود و تأکید کرد: باید واقعیت‌های مراسم اربعین در رسانه‌ها منعکس‌شده و در این رابطه، فضای مجازی می‌تواند در اطلاع‌رسانی به مخاطبان بسیار مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/ش

حجت الاسلام قاضی عسکر در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش موثر فضای مجازی در انعکاس واقعیت اربعین/میزبانی خوب عراق در برگزاری مراسم اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..