تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابهام در خط حمله پرسپولیس در دربی/ برانکو به کدام زوج اعتماد می‌کند؟

ساعت24- پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه دربی 88 را برگزار می‌کنند.

 پرسپولیس با پیروزی در دقایق پایانی مقابل سپیدرود به سلامت به آوردگاه دربی رسید. بدون محروم و فعلا بدون هیچ مصدوم جدی. کمال کامیابی‌ نیا محتمل ترین بازیکن پرسپولیس برای محرومیت از دربی بود که این بار برانکو برخلاف رویه غالبش، نگاهی به بازی بعدی تیمش انداخت و کمال را نیمکت نشین کرد تا حضور او در دربی قطعی شود. البته که سرمربی سرخ ها با این کار بازی بدون کمال و با یک هافبک دفاعی را نیز تمرین کرد؛ تمرینی برای بازی نیمه نهایی آسیا مقابل السد.

اما مشخص است که برانکو دربی را به چشم یک مسابقه تمرینی برای بازی با السد نمی بیند. بنابراین پرسپولیس با زوج کامیابی نیا- نوراللهی در پست هافبک دفاعی به مصاف استقلال می رود. حضور دو هافبک دفاعی به معنای کاسته شدن از یک بازیکن هجومی در ترکیب پرسپولیس است. برانکو می تواند دربی را با همان ترکیب ابتدای فصل خود آغاز کند: بیرانوند در دروازه؛ سیدجلال و شجاع در دفاع میانی، انصاری دفاع چپ، ماهینی دفاع راست، کامیابی نیا و نوراللهی دو هافبک دفاعی، رسن و عالیشاه هافبک های کناری و علیپور و نعمتی در خط حمله. اما پرسپولیس نسبت به بازی های ابتدای فصل یک تغییر تاکتیکی مهم داشته است و آن هم تغییر نقش بشار رسن در پازل تاکتیکی برانکوست. رسن آزادانه تر از قبل در میانه میدان برای پرسپولیس بازی می کند و دیگر یک هافبک کناری صرف نیست. افزایش شعاع حرکتی رسن در زمین یکی از دلایل تبدیل سریع دفاع به حمله در بازی با الدوحیل بود. جدا از این تغییر تاکتیکی که باعث می شود پرسپولیس راحت تر از قبل با دو مهاجم بازی کند، درخشش منشا در دو بازی اخیر پرسپولیس که باعث شده خط حمله پرسپولیس زهردارتر از قبل شود نیز می تواند عاملی برای تغییر ترکیب ایده ال برانکو در ابتدای فصل شود. بدین ترتیب می توان مهمترین ابهام ترکیب پرسپولیس را انتخاب مهاجم کناری علیپور دانست. اینکه برانکو از بین منشا و نعمتی کدام یک را انتخاب خواهد کرد مهمترین سوال ترکیب سرخپوشان در دربی خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابهام در خط حمله پرسپولیس در دربی/ برانکو به کدام زوج اعتماد می‌کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..