تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اين ۱۰ نکته را «فراموش» نکنيد!

اين 10 نکته را «فراموش» نکنيد!

خبرگزاري آريا – «تازگي‌ها همه چيز را فراموش مي‌کنم. کلا آلزايمر گرفته‌ام.» اين روزها اين عبارت‌ها را زياد از کوچک و بزرگ مي‌شنويم.
فراموشي‌هايي که زمينه بيشتر آنها درگيري‌هاي روزمره‌اي است که تمرکز ما را کاهش مي‌دهند. يکي از ويژگي‌هاي ابتلا به آلزايمر، بالا رفتن سن است و با توجه به افزايش ميانگين سني در ايران، شاهد رشد شمار مبتلايان به اين بيماري هستيم. به دليل اهميت اين بيماري، دانشمندان، سپتامبر (نيمه شهريور تا نيمه مهرماه) را به ماه جهاني آلزايمر نامگذاري کرده‌اند تا سازمان‌ها و انجمن‌ها در سراسر دنيا با توجه به اين بيماري بتوانند با اعلام هشدارها و پيش‌آگاهي‌ها نسبت به عوامل پرخطر آن، قدم مثبتي در راستاي روند کاهشي آلزايمر بردارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اين ۱۰ نکته را «فراموش» نکنيد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..