تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز جنسی مشاور به عروس ها در اتاق مشاوره (عکس)

تجاوز جنسی مشاور به عروس ها در اتاق مشاوره (عکس)

به گزارش ایران ناز , اتاق مشاوره یک مشاور جنسی یا سکس تراپیست محلی برای تجاوزهای جنسی عروسهای جوان شده بود ! مشاور زناشویی که به  عروسهای جوان تجاوز جنسی میکرد بازداشت شد.این سکس تراپیست با ترفند خاص خوئد به دخترهای جوان در آستانه ازدواج تجاوز جنسی میکرد.یک مشاور زناشویی در ورکشایر به علت جنسی مراجعه کننده هایش متهم شد.

 

به گزارش پلیس، وی مراجعه کننده های خانم را به بهانه آمادگی قبل از ازدواج مورد آزار و دست درازی قرار می داد و آن ها را مجبور به سکوت می کرد و اگر قربانیان از این حرف او سرپیچی می کردند فیلم های ضبط شده از دوربین را در فضای مجازی انتشار می داد.

 

یکی از قربانیان که مورد خشونت جنسی وی قرار گرفته بود با مراجعه به اداره پلیس گزارش این رفتار شنیع او را داد.

 

تجاوز جنسی مشاور به عروس ها در اتاق مشاوره (عکس)

وی به ماموران پلیس گفت تاکنون بارها شاهد دست درازی این مشاور به مراجعه کنندگان بوده و خود یکی از قربانی های این رفتار کثیف وی بوده است. مامورپلیس پس از ثبت اظهارات وی اقدام به دستگیری این مشاور کرد.

 

در ابتدا متهم این شکایت را قبول نداشت و مدعی بود که به دلیل شغلش مجبور است برخی مسائل را برای مراجعه کنندگانش توضیح دهد اما تا به حال آن ها را مورد سواستفاده امیال شیطانی اش قرار نداده است اما با چک کردن دوربین های مداربسته مطب مشخص شد که وی بارها به عروس و دامادهای جوان که به او مراجعه می کردند می گفت که لازم است با زن جوان تنها صحبت کند تا متوجه خصوصیات اخلاقی او شود اما زمانی که با قربانی تنها در اتاق می ماند به وی تجاوز می کرد.

 

افسرپرونده پس از ثبت گزارش دوربین و ادعای متهم و قربانی، مرد متجاوز را به دادگاه منتقل کرد.

 

در حال حاضر وی به صورت موقت در زندان به سر می برد تا حکم نهایی او اعلام شود.

 

تجاوز جنسی مشاور به عروس ها در اتاق مشاوره (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز جنسی مشاور به عروس ها در اتاق مشاوره (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..