تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

به گزارش شمانیوز، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم با اشاره به اینکه در4 سال گذشته دهها اقدام برای استفاده از ابزارهای الکترونیک در این سازمان صورت گرفته، گفت: هفته گذشته مقرر شد تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های این برروی سایت این سازمان قرار گیرد.

عبدالرحمن تاج الدین افزود: سازمان تأمین اجتماعی افتخار دارد که بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش دارد. این سازمان هر ماه بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پرداخت و تجهیز منابع می‌کند.

وی تصریح کرد: افتخار ما این است که سازمان تأمین اجتماعی در ترازی واقع شده که بتواند در راستای مصالح مخاطبان  و در راستای انجام وظیفه کاملا فنی و تخصصی گام بردارد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشکر از جامعه کارفرمایی و تولید کنندگان کشور، اظهار کرد: باهمراهی و همکاری جامعه کارفرمایان این سازمان به انجام وظیفه می پردازد.

تاج‌الدین با اشاره به اقدامات سازمان تامین اجتماعی در راستای بهبود کمی و کیفی خدمات در حوزه های درمان و بیمه‌ای، گفت: اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی شهر همدان وضعیت مطلوبی یافته و در سطح استاندارد است .

وی با بیان اینکه وظیفه این سازمان توسعه زیرساخت‌هاست، خاطرنشان کرد: ارتقای هتلینگ بیمارستان های تامین اجتماعی در همدان و ملایر و افتتاح درمانگاه جدید شهرستان رزن از جمله این دستاوردهاست.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه تجهیزات بیمارستانی طی چند سال اخیر به مجموعه تامین اجتماعی این استان اضافه شده و این موضوع مایه مباهات است، افزود: سعی شده در حد توان فضایی فراهم شود تا خدمات قابل توجهی به مجموعه مخاطبان ارائه کنیم.

معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم گفت : احترام به بیمه شدگان وکارفرمایان به عنوان یک سرمایه اصلی این سازمان محسوب می شود وتلاش می کنیم برای تکریم مردم تمام خدمات مرتبط با تامین اجتماعی را غیرحضوری و الکترونیکی کنیم.

مهندس قائم موهبتی افزود: سازمان تامین اجتماعی یکی از بزرگترین نهادهای اجتماعی کشور است و بیش از 42 میلیون نفر از جمعیت کشور به این سازمان مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه رکن رکین ارزش‌های دینی ما خدمت به مردم است اما نه در بیان بلکه در عمل، افزود: تدبیر درست برای خدمتگزاری ضروری است.

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه باید به درستی انجام وظیفه کرد، گفت: تدوین میز خدمت از سوی رئیس جمهور در واقع توجه به خدمتگزاری بیشتر و تکریم ارباب رجوع است .

در پایان این مراسم از تلاش‌های محمد عسگری مدیر کل سابق تقدیر و اسمعیل نبوی به عنوان مدیرکل جدید سازمان تأمین اجتماعی استان همدان منصوب شد.

منبع:اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..