تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییاتی از قتل مربی بدنسازی جلوی در منزلش+ عکس

ساعت 24-فرمانده انتظامی شهرستان گچساران، از عامل قتل جوان ۲۸ ساله گچسارانی خبر داد و افزود : قاتل، برادر مقتول بوده که بر اساس اختلافات خانوادگی، این جنایت اتفاق افتاد .

جزییاتی از قتل مربی بدنسازی جلوی در منزلش+ عکس

سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت: شب گذشته طی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ ، مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر گچساران ، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های پلیس مشخص شد جوان ۲۸ ساله ای با سلاح گرم به قتل رسیده ،که بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی ، دستگیری عامل یا عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد قاتل برادر مقتول بوده که با تلاش ماموران پلیس ، متهم صبح امروز و در شهرستان باشت دستگیر و به بزه انتسابی، به صراحت اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلحه بکار رفته در وقوع قتل توسط ماموران کشف شد ، در ادامه افزود : قاتل (برادر مقتول) علت این جنایت را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل، موضوع به بازپرس محترم پرونده اعلام و برابر هماهنگی های لازم مقرر شد تا متهم جهت ارائه توضیحات و صدور قرار قانونی به مقام قضایی معرفی شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییاتی از قتل مربی بدنسازی جلوی در منزلش+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..