تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای بین مورینیو و پوگبا بالا گرفت!

۷۷۶۴۳۸

۸۲۰ بازدید

مشکلات بین ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد و پل پوگبا هافبک فرانسوی این تیم رو به افزایش است.

ورزش سه: پل پوگبا در فصل جدید حواشی عجیبی را تجربه کرده و هنوز هم رابطه نامساعدی میان او و مورینیو بر قرار است. پوگبا چند روز قبل و بعد از تساوی یونایتد برابر ولورهمپتون در اولدترافورد، به شکل غیرمستقیم سیاست های تدافعی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده و مدعی شد آنها نباید بعد از گلزنی در خانه برابر ولورهمپتون، دفاعی بازی می کردند و همین رویکرد باعث از دست رفتن 2 امتیاز مهم شده است.

دعوای بین مورینیو و پوگبا بالا گرفت!

اما طبق ادعای ESPN، مورینیو روز دوشنبه و در جمع بازیکنان یونایتد خطاب به پل پوگبا اعلام کرده دیگر بازوبند کاپیتانی را هرگز در این فصل به او نخواهد داد تا پاسخ انتقادات هافبک فرانسوی را اینگونه داده باشد.

پوگبا در غیاب آنتونی والنسیا در فصل جاری 3 بار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود اما طبق اخبار او دیگر چنین شانسی نخواهد داشت. اخبار در مورد احتمال جدایی پل پوگبا حتی در زمستان امسال و انتقال به تیم هایی چون یوونتوس و بارسا رو به افزایش است و این اتفاق احتمال جدایی او را بیشتر می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای بین مورینیو و پوگبا بالا گرفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..