تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از طراحی لباسی عجیب برای مبتلایان به صرع تا روشی آسان برای شناسایی پول‌های تقلبی

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان، سبب رشد و پیشرفت کشورها و باز شدن دریچه‌هایی جدید از علم و فناوری می‌شود؛ در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی اختراعات ساخته شده در سراسر جهان بپردازیم.

 لباس مخصوص بیماران مبتلا به صرع ساخته شد

به تازگی گروهی از محققان توانستند لباس مخصوصی را برای افراد مبتلا به صرع بسازند که به کمک آن می‌توان از تشنج افراد و حمله عصبی آن جلوگیری کرد، این تی‌شرت جدید دارای سنسور‌هایی است که هر لحظه و به طور مکرر وضعیت بدن افراد را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد و اگر حمله عصبی رخ دهد از طریق برنامه تلفن همراه فرد بیمار و یا اطرافیان، او را از وقوع حمله عصبی آگاه می‌سازد.

از لباس مخصوص برای بیماران تا چسبی که تقلبی بودن را مشخص می‌کند

 چشم مصنوعی با قابلیت‌های بی‌شمار طراحی شد

دانشمندان توانسته‌اند چشم آزمایشگاهی حساس به نور با سلول‌های بنیادی را بسازند؛ این چشم جدید می‌تواند با ساختار سه بعدی که دارد شبکیه چشم را مورد بررسی قرار دهد و همچنین درون این چشم مصنوعی انواع سلول‌های بنیادی چشم وجود دارد و دقیقا همان کار‌هایی را انجام می‌دهند که یک چشم عادی انجام می‌دهد.

از لباس مخصوص برای بیماران تا چسبی که تقلبی بودن را مشخص می‌کند

 چسب جدیدی که جنس تقلبی از اصل را شناسایی می‌کند

گروهی از محققان چسب ارزان قیمتی را طراحی کرده‌اند که به کمک آن می‌توان کالای تقلبی را شناسایی کرد، این چسب که از نانو نقره‌های مختلفی ساخته شده است می‌تواند در کمتر از چند دقیقه به شما نشان دهد که آیا جنسی که خریده‌اید اصلی است یا تقلبی همچنین به کمک آن می‌توان اسکناس و کارت‌های اعتباری را هم شناسایی کرد.

از لباس مخصوص برای بیماران تا چسبی که تقلبی بودن را مشخص می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از طراحی لباسی عجیب برای مبتلایان به صرع تا روشی آسان برای شناسایی پول‌های تقلبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..