تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شما جوانان در عرصه‌های جنگ‌نرم فرمانده عملیات هستید

شما جوانان در عرصه‌های جنگ‌نرم فرمانده عملیات هستیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی افزود:  دشمن می خواهد از نسل نوجوان و جوان بهره برداری کند و از آنها یک بدنه اجتماعی ایجاد کند تا این نسل را در برابر انقلاب قرار دهد و زیر پای انقلاب را خالی و نظام را ساقط کند.

وی ادامه داد: نسل جدید وقتی به دنیا آمده، نظامی را دیده که با ندانم کاریهای بعضی مسئولان سیاسی و سوءتدبیرها در مسائل امکاناتی و تدارکاتی به کمبودهایی دچار است. این نسل همه اینها را به حساب نظام، رهبری و انقلاب می گذارد و از آن زده می شود و به همین دلیل تمام چشم امید دشمن به همین نسل است.

امام جمعه مشهد گفت: جنگ هشت ساله در شرایطی بر ما تحمیل شد که هیچگونه برنامه ریزی برای جنگ و دفاع پیش بینی نشده بود. در عرصه دفاع مقدس جریانها و چهره های جوانان رزمنده ای را مشاهده می کنیم که وجود آنها تابلوهای شفافی در برابر دیدگان مردم نصب می کند.

وی افزود: هنوز هم جنگ و مبارزه و دفاع در برابر دشمن وجود دارد اما نوع عملیات فرق کرده و عملیات امروز دشمن در عرصه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و جنگ نرم است. اگر در برابر دشمن تشکیلات و نیروی همفکر قوی و انقلابی جمع آوری شود پیروز خواهیم بود.

امام جمعه مشهد بیان کرد: امروز میدان جنگ ما دیگر سر مرز نیست بلکه میدان جنگ ما در محیط‌های آموزشی و فرهنگی است. در جنگ امروز فرقی بین سربازی این میدان عملیات بین زن و مرد نیست؛ شما هم در عرصه‌های جنگ‌نرم فرمانده عملیات هستید؛ امروز شما باید خود هدایت عملیات را در دست بگیرید.

انتهای پیام//ف.ف

مراسم تحلیف فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی خراسان‌رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شما جوانان در عرصه‌های جنگ‌نرم فرمانده عملیات هستید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..