تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلی برای تولید و تامین شیر خشک وجود ندارد/ برطرف شدن مشکلات ارزی برای تامین دارو و شیر خشک

وزیر بهداشت در بازدید از کارخانه صنایع پودر شیر در مشهد:

مادران نگران نباشند، هیچ مشکلی برای تولید و تامین شیر خشک وجود نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از صنایع پودر شیر در مشهد به عنوان بزرگترین تولیدکننده شیرخشک در خاورمیانه، گفت: نیازی به انبار کردن شیر خشک در منازل نیست زیرا این محصول تاریخ نگهداری دارد و برای هشت ماه آینده تولید شیر خشک در کشور پیش بینی شده است و شرکت های تولید کننده شیر خشک نیز تمهیدات لازم را با مسئولیت پذیری انجام داده اند.

وی با بیان اینکه  قاچاق شیر خشک برای کسی سودی نخواهد داشت، افزود: خوشبختانه تولید شیر خشک در دست شرکتهای داخلی است و قاچاق شیر خشک برای کسی سودی نخواهد داشت اما مشکلات ارزی برای تامین تجهیزات و لوازم پزشکی، دارو و شیر خشک باید برطرف شود زیرا تولیدات شرکتهای شیر خشک که در داخل به مصرف می رسد می بایست با ارز دولتی و تولیدات صادراتی از طریق ارز غیردولتی تامین گردد.

وزیر بهداشت همچنین در خصوص مشکلات مربوط به عدم ارائه خدمات پزشکی در بخش خصوصی گفت: تعیین نرخ پنج درصد خدمات پزشکی پیش از افزایش نرخ ارز و افزایش نرخ خدمات تصمیم گیری شد؛ در حالی که پیش بینی شرایط این نمی شد و اکنون اگر بناست خدمات بی کم و کاست ادامه یابد باید در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.

دکتر قاضی زاده هاشمی افزود: همانطور که در بخش صنعت، سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده تعیین تکلیف کرده و متناسب با افزایش هزینه ها قیمتها را تغییر داده اند، در حوزه پزشکی هم باید عجله کنند چون هرچه تاخیر ایجاد شود باعث توقف خدمت و آسیب جدی به سلامت مردم می شود.

انتهای پیام//ف.ف

بازدید وزیر بهداشت از کارخانه صنایع پودر شیر در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلی برای تولید و تامین شیر خشک وجود ندارد/ برطرف شدن مشکلات ارزی برای تامین دارو و شیر خشک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..