تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۲واحد تولیدی در قزوین در تملک بانک‌های عامل است

ساعت: 18:27 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412293

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ۷۲ واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تملک و در شرف جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حمیدرضا خانپور امروز(سه شنبه) در دیدار با یکی از روسای بانک‌های استان قزوین اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط «طرح رونق کسب و کار» مبنی بر ساماندهی و احیای بخش‌های اقتصادی واحدهای تولیدی که سرمایه گذاری کرده اند واحدهای صنعتی و تولیدی که به هر نحوی در جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند برای راه‌اندازی مجدد تعیین و تکلیف می‌شوند. 


وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت این واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: هم اکنون از ۷۲ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تملک بانک‌های عامل، ۴۲ واحد تولیدی و طرح صنعتی جانشین شده و ۲۶ واحد دیگر در شرف جانشینی هستند.

این مسئول ادامه داد: ۱۶ واحد تولیدی و طرح صنعتی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند که در این نشست موانع و مشکلات در حوزه قراردادهای جانشینی بانک‌ها مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین کمبود نقدینگی، فقدان بازار، فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات و اختلاف بین شرکاء و سهامداران را از مهمترین عوامل راکد بودن این واحدهای تولیدیو طرحهای صنعتی عنوان کرد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۲واحد تولیدی در قزوین در تملک بانک‌های عامل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..