تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان با رسانه های دروغ پرداز برخورد قاطع کنند/ هیچ مماشاتی را بر نمی تابیم

ساعت: 15:56 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412185

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های دروغ پرداز به دنبال اهدافی شوم بوده و در صدد ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی در روابط دو کشور دوست ایران و عراق هستند، به آن ها هشدار می دهیم به ناموس ما توهین نکنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دروغ پردازی های برخی از رسانه ها طی روزهای گذشته در خصوص استفاده جنسی مردان عراقی از زنان ایرانی در شهرهای مذهبی مشهد و قم و نیز منطقه اروند، اظهار داشت: رسانه هایی که در پی انتشار چنین اخبار سیاه و دروغی هستند سعی در برهم زدن روابط کشورهای ایران و عراق داشته و سر در خورجین دشمن دارند.

وی با بیان این که عده ای با بازی کردن در زمین دشمن و انتشار گزارش های این چنین و خبرهای دروغ تلاش می کنند عواطف و احساسات مردم را برانگیزند، افزود: چرا این رسانه های پرمدعا، تا این اندازه بی ‌سیاست عمل می کنند و مطالبی که حاوی توهین به ناموس ملت ایران است را منتشر می‌کنند؟، مسئولان باید ورود جدی داشته و برخورد کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به این که خواستار ورود جدی دستگاه‌ های نظارتی به مسأله دروغ‌‌ پردازی ‌های جنسی رسانه های پرمدعا هستیم، بیان کرد: ایجاد دلهره در میان مردم به ویژه در شرایط کنونی و نزدیک به ایام اربعین حسینی، گناهی نابخشودنی است و باید با انتشاردهندگان اخبار مذکور توسط قوه قضائیه به طور جدی برخورد شود.

بهادری، با بیان این که وزیر کشور نیز شایعه سوء استفاده زائران عراقی از زنان ایرانی را تکذیب کرده و خواستار برخورد قاطع قضایی با عاملان نشر این مطالب اختلاف برانگیز و خلاف واقع شده، اذعان کرد: از تمام مسئولان خواستار برخورد جدی با افراد بی هویت در رسانه های دروغ پرداز هستیم و هیچ گونه مماشات در توهین به ناموس خود را بر نمی تابیم، چراکه اگر مقابل تفرقه ‌افکنی و دروغ پردازی‌ های رسانه ‌ها گرفته نشود تفرقه ‌ها توسط دشمن بیشتر می‌ شود، بنابراین انتظار می‌ رود مسئولان جلوی این گونه فتنه ‌گری‌ها را بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان با رسانه های دروغ پرداز برخورد قاطع کنند/ هیچ مماشاتی را بر نمی تابیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..