تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب اسلامی با وحدت بین مسلمین عزت را معنی کرد / ببینید امروز عاقبت صدام حسین ها چه شده است

ساعت: 18:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1411981

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: در ایران ما انقلابی به وجود آمد به نام انقلاب اسلامی که زن و مرد ، کوچک و بزرگ ، شیعه و سنی و همه و همه دست به دست هم دادند و با اتحاد در کنار هم عزت را معنی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ صبح امروز یادواره 75 شهید و 2 شهید خوشنام غواص شهرستان گمیشان در حوزه علمیه نور سیمین شهر با حضور حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با اشاره به پیروزی های مسلمانان و دشمنی دشمنان و ضربه زدن به پیامبر و اسلام و عدم موفقیت آن ها از صدر اسلام تاکنون گفت: بعضیا میگویند چرا انقلاب شد ، چرا به یکباره صدام حمله کرد ، چرا همه دشمنان دست به دست هم میدهند ایران را از بین ببرند.

وی افزود: وقتی پیامبر(ص) آمد اسلام را آورد ، عده ای گفتند یک عده گرسنه دور پیامبر جمع شده اند و اینها به جایی نمیرسند و حتی تحریمشان کردند اما دشمنان بازهم به نتیجه ای نرسیدند.

رعایتی تصریح کرد: پیامبر(ص) در مدینه تشکیل حکومت داد و جنگ بدر رخ داد و بازهم این مسلمانان بودند که پیروز شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با بیان اینکه دشمنان هر کاری کردند تا پیامبر و مسلمانان از بین بروند اما نتوانستند خاطر نشان کرد: دشمنان پیامبر برای پیشبرد اهداف خود حتی از یهودی های داخل مدینه کمک خواستند زیرا معتقد بودند که مسلمانان میخواهند همه ی دنیا را بگیرند.

وی با اشاره به  آیه هایی از سوره احزاب گفت: مسلمانان به گونه ای شده بودند که نفس هایشان به حلقومشان رسیده بود که  در وضعیت فعلی دشمنان آمده اند تا مسلمانان را نیست و نابود کنند باید چه کنیم! در همین زمان بود که فرمانده لشکر دشمن به دست امیرالمومنین(ع) به هلاکت رسید و در نهایت بازهم مسلمانان پیروز شدند.

رعایتی گفت: بعد ها با تفرقه ای که در میان مسلمانان انداختند و کشور های اسلامی کوچک شد ، توانستند مسلمانان را از هم جدا کرده و حتی بعضی هایشان را با هم دشمن کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا افزود: اما در ایران ما انقلابی به وجود آمد به نام انقلاب اسلامی که زن و مرد ، کوچک و بزرگ ، شیعه و سنی و همه و همه دست به دست هم دادند و  با اتحاد در کنار هم عزت را معنی کردند.

وی با بیان اینکه مردم دست به دست هم دادند و آمریکا و شوروی که در یک زمانی برای خودشان قدرتی بودند را از کشور بیرون کردند تصریح کرد:آمریکایی ها یک عده را کشتند ، اختلاف بین شیعه و سنی راه انداختند ، به عراق تا توانستند کمک کردند ولی ملت شریف ایران و مسلمانان با هم متحد شدند و در مقابل این ابر قدرت ایستادند تا ثابت کنند که میشود در برابر زیاده خواهی و طمع استعمارگران ایستاد.

رعایتی در پایان به یک نمونه از زیاده خواهی های مستکبرین اشاره کرد و خاطر نشان کرد: صدام حسین وقتی  جلوی دوربین ها ظاهر شد بعد از کمی صحبت جلسه را ترک کرد ، خبرنگارها خواهان پاسخ دادن به بقیه پرسش هایشان شدند که صدام حسین در جواب پرسش آنها  گفت پاسخ بقیه پرسش ها را 3 روز دیگر در میدان آزادی تهران خواهم داد اما ببینید که امروز عاقبت صدام حسین ها چه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب اسلامی با وحدت بین مسلمین عزت را معنی کرد / ببینید امروز عاقبت صدام حسین ها چه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..