تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت‎زدایی جزو رسالت پاسداری سپاه است

ساعت: 18:24 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1411988

سردار حسین معروفی در افتتاح پروژه های عمرانی در گرگان:

فرمانده سپاه نینوا گفت: با وجودیکه سپاه پاسداران از نظر دستورالعمل قانونی، وظیفه ای در محرومیت زدایی ندارد اما با توجه به رسالت پاسداری خود به این کار اقدام می کند و افتتاح این 8پروژه در استان در همین راستا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مراسم 8 پروژه متمرکز عمرانی و محرومیت زدایی درگرگان گفت: زمانی حضور در میدان جنگ، وظیفه سپاه بود و امروز حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه این نهاد مردمی است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: با وجودیکه سپاه پاسداران از نظر دستورالعمل قانونی، وظیفه ای در محرومیت زدایی ندارد اما با توجه به رسالت پاسداری خود به این کار اقدام می کند و افتتاح این 8پروژه در استان در همین راستا است.

وی بیان کرد: با وجودیکه در بحث سازمانی خود با کمبودهای مالی مواجه ایم اما سعی کردیم بودجه ای را صرف محرومیت زدایی کنیم.

سردار معروفی توضیح داد: در کجای دنیا سراغ دارید نیروی نظامی در بحث مدرسه سازی، ساخت خانه عالم، جاده سازی و... وارد شود ؟! اما سپاه با افتخار این کار را انجام می دهد و به رسالت مردمی خود عمل می کند و باید گفت این زیباییها در سپاه دیده می شود.

وی درباره پروژه های افتتاح شده در هفته دفاع مقدس در استان گفت: ساخت مدرسه سه کلاسه لاملنگ،تکمیل مسجد ازدار تپه آزادشهر،ساخت خانه عالم در قلعه محمود،ساخت خانه عالم در گالیکش، ساخت مدرسه دوکلاسه در گنبد، ساخت خانه فرهنگ پیچک محله،و ساماندهی آب های سطحی در پیچک محله، هشت پروژه ای است که در هفته دفاع مقدس  توسط سپاه پاسداران افتتاح می شود.

فرمانده سپاه نینوا بیان کرد: همه این کار ها در سپاه به دستور ولایت انجام می شود و ما افتخار می کنیم که به دستور رهبر و امام خود عمل می کنیم.

75432

وی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم گفت: به فرموده امام مردم عصر ما از  مردم عصر معصومین بالاترند چرا که انقلابی را خلق کردند که در زمان یک فرد غیر معصوم بود و این مردم شایسته بهترین خدمتها هستند.

سردار معرفی با محکومیت حادثه تروریستی اهواز بیان کرد: حادثه اهواز قلب همه ملت را سوزاند و داغدار کرد و وحدت مردم در فضای مجازی و حقیقی حاکی از این است دشمن در ایجاد تفرقه و شکاف بین قومیتها شکست خورده و امروز شاهد وحدت در بین مسئولین دولتی و نظامی و مردم با هم هستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت‎زدایی جزو رسالت پاسداری سپاه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..