تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: تا رویه ایران تغییر نکند، با آن‌ها دیدار نمی‌کنم

۷۷۶۴۰۶

۱۵۴۵ بازدید

رئیس‌جمهور آمریکا با طرح این ادعا که ایران به دنبال گفت‌وگو با اوست، گفت قصد ندارد چنین دیداری انجام دهد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که پیش از این بارها خواستار دیدار با مقام‌های ایرانی شده، روز سه‌شنبه مدعی شد که تهران به دنبال چنین دیداری بوده و او فعلا قصد چنین ملاقاتی را ندارد.

وی که پیش از سخنرانی در مجمع عمومی در مقر سازمان ملل در نیویورک در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «ایران بسیار بد رفتار کرده است، الان ما داریم کارهای زیادی می‌کنیم، از جمله تحریم، آن هم در سطح بسیار بالایی، یکی از بالاترین میزان‌ها.»

ترامپ افزود: «پیش از آنکه با آن‌ها دیدار کنم، ایران باید رویه‌اش را تغییر دهد. آن‌ها می‌خواستند، اما تا رویه خود را تغییر ندهند، با آن‌ها دیدار نخواهم کرد. این اتفاق خواهد افتاد. معتقدم که آن‌ها چاره‌ای جز این ندارند. آماده‌ایم که رابطه‌ای فوق‌العاده با ایران داشته باشیم، اما این اتفاق الان نمی‌افتد.»

رئیس‌جمهور آمریکا امروز در توییتر هم نوشته بود: «با وجود درخواست‌ها، برنامه‌ای برای دیدار با حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران ندارم. شاید روزی در آینده. مطمئنم که او قطعا مردی دوست داشتنی است.»

ادعای رئیس‌جمهور آمریکا در حالی مطرح می‌شود که او در دو ماه اخیر بارها از علاقه‌اش به گفت‌وگو با ایران صحبت کرده و مدعی شده که حاضر است «بی‌قید و شرط» با روحانی دیدار کند. با این وجود، هر بار «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا فهرستی از شروط برای این دیدار «بدون قید و شرط» مطرح کرده است.

«علیرضا میریوسفی» سخنگو و رایزن مطبوعاتی دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک امروز در مورد توییت ترامپ به خبرگزاری «رویترز» گفته است: «ایران درخواست ملاقات نداده است.»

جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران، تأکید کرده که واشنگتن شریک قابل اعتمادی نیست و علاقه‌ای به گفت‌وگو با این کشور ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: تا رویه ایران تغییر نکند، با آن‌ها دیدار نمی‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..