تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش اپراتور همراه اول در گسترش شبکه نصف‌جهان

سایت های جدید همراه اول با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بورس نیوز، سایت‌های نوسازی شده و جدید همراه اول در استان اصفهان روز دوشنبه ۲ مهرماه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعی از مدیران همراه اول، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات و مدیران استانی به بهره برداری رسید.

در این مراسم ۱۵۵ سایت نسل دو، ۲۸۹ سایت نسل سه و ۲۰۸ سایت نسل چهار و چهار و نیم نوسازی شده و جدید همراه اول به منظور افزایش پوشش جاده ای، ریلی و روستایی در سطح ۱۰۷ شهر و ۱۵۱ روستای استان با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به عنوان اولین ورزشگاه در کشور، وای‌فای همراه اول با نام تجاری «وای فای اول» راه اندازی شد که مشترکین همراه اول می توانند در این ورزشگاه از این تکنولوژی استفاده کنند. علاوه بر این دو سایت با تمام تکنولوژی های نسل دو، سه و چهار برای پوشش بهتر این ورزشگاه راه اندازی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش اپراتور همراه اول در گسترش شبکه نصف‌جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..