تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی:فغانی در دربی گذشته فغانی به ناحق مرا اخراج کرد

دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت:علیرضا فغانی در دربی قبلی مرا به ناحق اخراج کرد و امیدوارم در شهرآورد 88 این موضوع تکرار نشود.

سید مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ی دربی 88میان تیم ها فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران گف: علیرضا فغانی به عنوان داور دربی 88 انتخاب شده و در ابتدای دیدار بی شک با سکه خود به صورت احتمالی تمامی تصمیمی گیری های برگزاری برای مثال انتخاب زمین را بر حسب شانس انتخاب خواهد کرد تا دیدار برابر بین 2 تیم پرطرفدار برگزار شود.

رحمتی افزود: امیدوارم در این دیدار فعانی من را اخراج نکند، چراکه در دربی قبلی حق من اخراج نبود و او به اشتباه به من کارت قرمز نشان داد.باید بگویم من 3حالت برد و باخت و مساوی را تجربه کرده ام و برد برایمان بسیار شیرین است و در صورتی که شکست بخوریم نیز به شدت تلخی آن حس خواهد شد.بی شک ستاره این دربی فرشید اسماعیلی خواهد بود چراکه او بهترین بازیکن استقلال است.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با اخبار پرسپولیس و استقلال قبل از دربی88

تمرین استقلالی ها در حضور اصحاب رسانه/سرماخوردگی فرمانده شفر در آستانه دربی ۸۸

نتیجه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پیش بینی کنید

انتهای پیام/

اظهارات رحمتی پیش از رویارویی برابر پرسپولیس تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی:فغانی در دربی گذشته فغانی به ناحق مرا اخراج کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..