تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خروج رونالدو به سود چند بازیکن رئال شد

۷۷۶۴۰۸

۱۱۴ بازدید

سویا فردا شب در سانچس پیسخوان، پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

ورزش سه: سویا فردا شب در سانچس پیسخوان، پذیرای رئال مادرید خواهد بود.

 این بازی برای رئال مادرید حساسیت فراوانی دارد. سانچس پیسخوان اغلب برای رئال بدیمن بوده و سویا می تواند فردا شب، روند خوب رئال مادرید را بار دیگر متوقف کند.

خروج رونالدو به سود چند بازیکن رئال شد

پابلو ماچین، سرمربی سویا در نشست خبری خود در مورد ضعیف یا قوی تر شدن رئال بدون رونالدو گفت:« معتقدم تیم خوب و بزرگ، بازیکنان بزرگ هم می خواهد و با فوق ستاره هایی مثل رونالدو، هر تیمی قدرتمندتر می شود. رونالدو در رئال آماری دارد که رسیدن به آنها شاید غیرممکن باشد با این حال جدایی او به سود چند بازیکن شده است.

برخی از بازیکنان رئال با رفتن رونالدو از زیر سایه او خارج شده و حالا بیش از گذشته می درخشند. نمی توانم بگویم رئال بدون رونالدو ضعیف تر شده یا قوی تر اما حالا بازی این تیم از توازن بیشتری برخوردار شده که مهار آنها را دشوارتر می کند. در رئال حالا توجهات دیگر تنها به رونالدو نیست و همه چیز تقسیم شده است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خروج رونالدو به سود چند بازیکن رئال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..