تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاجیلو: به شفر اولتیماتوم نداده‌ایم

۷۷۶۴۰۵

۳۰۵ بازدید

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید شفر دچار بدشانسی شده اما قرار نیست از استقلال برود.

ایسنا: اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم درباره داربی پیش رو اظهار کرد: هیچ راهی جز برد مقابل پرسپولیس نداریم تا هوداران را راضی کنیم. ما پنج بازیکن خوبمان را از دست دادیم اما تمام شد و نبش قبر کردن اشتباه است. باید با همین بازیکنان ادامه دهیم و مجموعه تصمیم گرفته تیم در لیگ یا حداقل جام حذفی، به جام برسد.

او در مورد مشکل گلزنی استقلال گفت: تمام‌کننده در تیممان نداریم اما با همین بازیکنان می‌توانیم تا آخر راه برویم. مرتضی تبریزی و سایر بازیکنان نیز می‌رسند. بعضی تیم‌های دیگر نیز مشکل تمام‌کننده دارند و هافبک یا مدافع برایشان گلزنی می‌کند.

حتی در پرسپولیس هم فقط علیپور گل نمی‌زند و بازیکنی مثل آدام همتی در دقیقه ۹۰ این‌کار را انجام می‌دهد. علیپور که موقعیت یک متری را به بیرون می‌زند و اگر پرسپولیس بخواهد به او دل ببندد بی‌راهه رفته است.

کل تیم باید در سیستم مربی قرار بگیرند و راهی برای گل زدن پیدا کنند. آقای شفر نیز در این ۴-۵ روز به دنبال این بود تا از هافبک‌ها برای گل زدن کمک بگیرد.

سرپرست استقلال در مورد تمرین نکردن فرشید باقری توضیح داد: باقری از دو روز پیش شدیدا سرماخورده و سرم زده بود. او امروز عرق‌گیری می‌کند و فردا آماده‌تر می‌شود.

حاجیلو در مورد دادن اولتیماتوم به شفر بیان کرد: به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد. با آقای فتحی هستم و می‌دانم شفر هم مربی پخته‌ای بوده که با بدشانسی روبه‌رو شده است. موضوع اولتیماتوم نه طرح شده و نه قرار است مطرح شود. مطمئنم با رفاقتی که او با بازیکنان دارد، از این مشکلات خارج می‌شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاجیلو: به شفر اولتیماتوم نداده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..