تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانش فنی ۲ محصول هایتک بومی شد

دانش فنی دو محصول هایتک بومی شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا شکری با اشاره به فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در مرکز رشد موسسه رازی اظهار کرد: از زمان آغاز به کار مرکز رشد رازی، علاوه بر پذیرش 20 شرکت برای استقرار در این مرکز، اقدامات ارزشمندی نیز در زمینه فناوری و تجاری سازی محصولات انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروزه صنایع پیشرفته در دنیا جایگاهی ویژه دارند و موسسه رازی نیز با سرلوحه قرار دادن این مهم، یاری گر مجموعه های فعال در این زمینه است، از دو موفقیت مهم حوزه هایتک در موسسه رازی خبر داد و گفت: با حمایت های صورت گرفته، دانش فنی ساخت دستگاه سانتریفیوژ 60 هزار دور در ثانیه و دستگاه فریز درایر دارویی در مرکز رشد رازی بومی سازی شد.

انعقاد قرارداد تولید محصولات هایتک با شرکت‌های مصرف کننده

شکری افزود: این دستگاه‌ها توسط دو شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد رازی، ساخته شده، به مرحله تجاری سازی رسیده‌اند و قرارداد تولید این دستگاه ها با شرکت های مصرف کننده بسته شده است.

قائم مقام رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در حوزه تجاری سازی و فناوری با بیان اینکه جوانان ایرانی نشان داده‌اند توانمندی بالایی برای دستیابی به دانش جدید و علم روز دارند، تاکید کرد: شکوفایی و خوداتکایی کشورمان در زمینه تولید محصولات جدید و همگام شدن با علم روز دنیا مستلزم حمایت از جوانان صاحب فکر و طرح های نو است و این موضوع در موسسه رازی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانش فنی ۲ محصول هایتک بومی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..