تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحت فشار قرار دادن مراکز علمی و کاربردی با سنگ اندازی و شایعه سازی/ سودجویان آموزش را با تجارت اشتباه گرفته اند

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از ۹۰ درصد از مراکز علمی کاربردی خصوصی برای تکمیل و ارسال اساسنامه‌ها مصوب شورای گسترش آموزش عالی اقدام کردند.

وی در پاسخ به این سوال که فرایند بهره مندی مراکز آموزشی از تسهیلات مقرر در قانون بودجه سال ۹۶ در چه مرحله قرار دارد، اظهار کرد: برنامه دانشگاه جامع علمی کاربردی این بود که تا پایان سال ۱۳۹۶ تمام مراکز آموزش علمی کاربردی دارای اساسنامه شوند تا به این وسیله وضعیت مراکز تثبیت شود.

وی در توضیح بیشتر این موضوع اظهار کرد: برخی از افراد در مسیر انجام این فرایند قانونی سنگ اندازی کرده و با شایعه سازی و تهدید، مراکز را برای تکمیل نکردن اساسنامه تحت فشار قرار دادند این افراد اکنون باید پاسخگوی اقدامات غیر قانونی خود که باعث بهره مند نشدن  مراکز از تسهیلات پیش بینی شده در قانون بودجه سال ۱۳۹۶ باشند.

امید خاطر نشان کرد: عده‌ای افراد سودجو که آموزش را با تجارت اشتباه گرفته اند و با مبالغ کلان مراکز خود را بصورت غیر قانونی به افراد غیر واگذار کرده‌اند، منافع خود را در تضاد با تصویب اساسنامه برای مراکز می‌دیدند با سروصدا و التهاب آفرینی سعی کردند جلوی اجرای قانون را بگیرند، اما به یاری خداوند و هوشیاری اکثر قریب به اتفاق روسای مراکز خصوصی، نقشه‌های آنان نقش بر آب و بیش از ۹۰ درصد از مراکز برای تصویب اساسنامه اقدام کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: برنامه‌های این دانشگاه در راستای سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در سه محور اساسی کیفیت بخشی آموزشی، توسعه و تجهیز مراکز رشد و تاکید جدی بر آموزش در محیط کار واقعی به قوت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

تا پایان سال تمام مراکز علمی کاربردی دارای اساسنامه می‌شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحت فشار قرار دادن مراکز علمی و کاربردی با سنگ اندازی و شایعه سازی/ سودجویان آموزش را با تجارت اشتباه گرفته اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..