تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ACDSee Photo Studio 2019 Ultimate v12.0 Build 1593 – مدیریت تصاویر

دانلود ACDSee نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر می تواند به سادگی نسبت به دسته بندی، آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر می تواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور ،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید.

دانلود-نرم-افزار-ACDSee-Photo-Studio-Ultimate-2019

نرم افزار ACDSee دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست می توانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متا دیتا ها، تغییر سایز عکس، کاهش کیفیت عکس، چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است.

یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریع ترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است. دانلود ACDSee یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار ها در زمینه مدیریت و کار با انواع عکس های دیجیتال می باشد که امکانات گسترده ای را مخصوصا برای عکاسان فراهم می آورد.

از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ فرمت از فایل های گرافیکی، فراهم آوردن امکان کار با عکس های خام، دسته بندی خودکار عکس ها بر اساس ویژگی های بدست آمده از دوربین های دیجیتالی، دارا بودن یک راه مجازی موثر و کاربردی در زمینه اضافه کردن متا تگ ها به عکس، اعمال تغییرات دسته جمعی بر روی عکس های خام با سرعت بالا، ساخت قالب آلبوم های HTML و … اشاره کرد.

ACDSee-اسکرین-شات ACDSee-اسکرین-شات ACDSee-اسکرین-شات

info

Established photo enhancement and management solution, ACDSee Pro 9 not only stands the test of time, but continues to take on an ever-expanding list of improvements and new features designed to give users the stunning results and ease of use they have come to expect from this trusted software.

New organizational tools, lens correction, elevated chronological viewing, new ways to track and batch apply any editing adjustment, the freedom to return to any point in development, extended creative capabilities through Photoshop™ plugin support, new light and skin adjustments, and much more, make ACDSee Pro 9 one of our strongest versions to date.

Save your precious time on repetitive tasks with ACDSee Actions. Record literally any steps you make in Edit mode and apply them to other images, essentially recreating an entire editing process with a single click. Preview the results your recordings would have on any image before applying. Export your recordings to as many files as you like in an array of file types. While Batch Edit only contained a handful of adjustments, you can now record and batch-apply any of Edit mode’s 200+ adjustments. Recreate the end result without having to take the time to go through or even relearn each step, and then share them with friends, family, or fans!

سیستم مورد نیاز

Intel Pentium 4-class or equivalent.
512 MB RAM (2 GB RAM recommended)
300 MB free hard disk space (1 GB recommended)
16-bit color or higher (True color recommended)
1024×768 or higher screen resolution recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب با استفاده از کرک:

1) پس از اتمام نصب نرم افزار را اجرا نکنید.

2) محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کنید. مطمئن شوید که اینترنت شما حتما قطع می باشد. نرم افزار را سپس اجرا کنید.

2) با استفاده از اطلاعات موجود در فایل License.and.Unlock نرم افزار خود را به صورت آفلاین رجیستر کنید.

3) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال بلاک کنید تا دسترسی به اینترنت نداشته باشند و لایسنس شما غیرفعال نشود. سپس اینترنت خود را متصل کنید و نرم افزار را مجدد اجرا نمایید.

—————————

آموزش نصب توسط کیجن:

1) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا نکنید و مطمئن باشید از اینترنت قطع هستید.

2) فایل اجرایی keygen.exe که در پوشه Keymaker-CORE می باشد را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

3) از منوی بازشونده در باکس Program، بنابه نسخه نرم افزار خود یکی از دو نسخه ACDSystem ACDSee Photo Studio Ultimate v11 یا Pro v11 را انتخاب کنید.

4) گزینه ی Patch Host File را بزنید. باید پیغام Hosts file patched ! برای شما نمایان شود. حال نرم افزار را اجرا کنید.

5) در اولین اجرای نرم افزار از شما درخواست می شود تا آن را فعال کنید. در همین باکس، بالا سمت راست گزینه ای با نام Offlien Registration وجود دارد. بر روی آن کلیک کنید.

6) از شما درخواست License Key می شود. به کیجن مراجعه کنید و گزینه ی Gen LicKey را بزنید. عبارت تولیدشده را در محیط نرم افزار کپی کنید و بر روی Continue بزنید.

7) نرم افزار به شما یک Request Code می دهد. تمام آن را انتخاب کرده و کپی کنید. دوباره به محیط کیجن بروید و آن را در باکس Request Code قرار دهید. حال بر روی گزینه ی Gen Unlock کلیک کنید.

8) عبارتی که به شما داده می شود را کپی کنید. به محیط نرم افزار بازگردید. بر روی گزینه ی Enter Unlock Code کلیک کنید. مقداری که پس از Gen Unlock به شما داده شده است را در باکس سفید جدید Paste کنید و بر روی Verify بزنید.

9) کار تمام است. اینترنت خود را وصل کرده و از نرم افزار لذت ببرید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ACDSee Photo Studio 2019 Ultimate v12.0 Build 1593 – مدیریت تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..