تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قساوت دشمنان حادثه تروریستی اهواز را رقم زد

وزیر دادگستری در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز:

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز در بیمارستان سرلشگر شهید مسعود منفرد نیاکی آوایی در سخنانی ضمن تسلیت این حادثه تروریستی افزود:حضور یکپارچه و پرشور مردم فداکار، مومن و بابصیرت خوزستان در آیین تشییع پیکر‌های مطهر شهدای این حادثه برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی ایران درس آموز و عبرت انگیز بود.

وی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای این حادثه هولناک تروریستی افزود: قساوت دشمنان این مرز و بوم و افراد فریب خورده تروریستی که تحت تاثیر تبلیغات سوء بدخواهان قرار گرفتند این عملیات کور و ضدانسانی را رقم زدند.

وزیر دادگستری بیان کرد: ملت ایران ۴۰ سال است با توطئه‌ها و ترور‌های کور، بی هدف و جنایتکارانه دشمنان و بدخواهان ملت رو به رو هستند و به خوبی می‌دانند که سرمنشاء این جنایات و تبهکاری‌ها از ناحیه چه کسانی می‌باشند.

آوایی تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع و کوبنده این جنایات را که سرشار از بی رحمی و قساوت بود خواهد داد.

وی از حامیان دروغین حقوق بشر خواست از حمایت تروریست‌های جانی که در برخی کشور‌های اروپایی ساکن هستند دست بردارند و آنان را تحویل قانون و عدالت دهند.

آوایی در جریان عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز، در جریان روند درمانی آنان قرار گرفت و برای شفای عاجل آنان دعا کرد.

تاکنون وزیران بهداشت، درمان و آموزش پرشکی، دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، اطلاعات، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، قائم مقام وزیر بهداشت، رئیس اورژانس کشور، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نمایندگانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجروحان بستری در بیمارستان‌های اهواز عیادت کردند و با حضور در منازل شهدای حادثه تروریستی، با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.

در جریان تهاجم تروریست‌ها در ۳۱ شهریور ماه که مصادف با نخستین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس در اهواز بود ۲۴ نفر شهید و ۶۸ نفر مجروح شدند.

۴۱ نفر از مجروحان این حادثه تروریستی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

هر پنج عامل این حادثه تروریستی با رگبار متقابل نیرو‌های امنیتی و انتظامی از پای درآمدند و به هلاکت رسیدند.

آیین تشییع پیکر ۲۴ شهید این حادثه تروریستی روز دوشنبه با حضور جمعی از مقامات ارشد کشوری و لشگری و مردم مومن و شهیدپرور خوزستان و در میان حزن و اندوه خانواده‌های معظم شهدای برگزار شد.

پیکر ۱۲ شهید والامقام برای تشییع و تدفین به شهر‌های خرم آباد، بهبهان، دزفول، گتوند، باغملک، رامهرمز و مسجدسلیمان انتقال یافتند.

انتهای پیام /ی

وزیر دادگستری در اهواز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قساوت دشمنان حادثه تروریستی اهواز را رقم زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..