تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانباز قطع نخاع دفاع مقدس مهمان «خاک پاک» می‌شود/ خدمات جدید گمرک زیر ذره بین برنامه «شهربرگ»

سردار ناصر دستاری مهمان «خاک پاک» می‌شود/ خدمات جدید گمرک امشب زیر ذره بین برنامه «شهربرگ» می رودبه گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ سردار ناصر دستاری جانباز قطع نخاع دفاع مقدس امشب مهمان برنامه زنده «خاک پاک» می‌شود. این جانباز سرافراز دفاع مقدس با حضور در برنامه از خاطرات هشت سال دفاع مقدس برای مخاطبان روایت خواهد کرد. همچنین مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون و رضا صنعتگر خواننده کشورمان دیگر مهمانان این برنامه خواهند بود.

«خاک پاک» عنوان ویژه برنامه زنده شبکه پنج سیماست که از اولین شب هفته دفاع مقدس هرشب میزبان یکی از فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس است.

تجلیل از خانواده معظم شهدای جنگ تحمیلی، دعوت از هنرمندان فعال در این عرصه بخش دیگری از این برنامه خواهد بود که از باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی زیادی از شهروندان بر روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه زنده «خاک پاک» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که هرشب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه با اجرای مجید یراق بافان بر روی آنتن می‌رود.

* «شهر برگ» امشب به سراغ گمرک می‌رود

برنامه «شهر برگ» امشب به نهاد گمرک و خدمات جدید آن از صادرات و واردات کالا‌های داخلی و خارجی گرفته تا وظایف آن در شرایط حساس اقتصادی کشور می‌پردازد و آن را از منظر مسئولان و کارشناسان این حوزه علیرضا دشتانی (مدیر کل گمرک شهید رجایی استان هرمزگان)، مهدی رضایی (مدیرکل گمرک شهید باهنر استان هرمزگان)، غلامرضا بلوطی میرزا (ناظر گمرکات استان خوزستان)، احسان کیخا (مدیر کارخانه روغن کشی محوطه گمرکی بندر امام خمینی ره، استان خوزستان)، مسعود نیل فروشان (تولید کننده مواد بهداشتی)، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی (رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی)، رحیم زارع (نماینده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی)، غلامرضا کاتب (نماینده و سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی) مهندس فرود عسگری (رئیس کل گمرک ایران) مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهد.

«شهر برگ» به تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی و کارگردانی مجید قربانی فر تولید شده است.

برنامه «شهر برگ»؛ ورق زدن موضوعات مطرح جامعه همراه بامردم است. این مجله‌ی تصویری در اختیار مردم هست تا درآن از مسائل و مشکلات، سلایق و علایق، انتقادات و پیشنهادهاشون با مسئولان مختلف (فرهنگی، سیاسی، قضایی، شهری و.) بگویند.

در برنامه «شهر برگ» شهروندان مجری برنامه هستند و امین جیران همراه با کارشناسان و مسئولان بحث‌های تخصصی را پیش خواهند برد. در قسمت پایانی برنامه که تربیون آزاد نام دارد، شهروندان و مسئولین رودر روی هم به پرسش و پاسخ خواهند پرداخت.

برنامه «شهر برگ» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما سه شنبه هر هفته ساعت ۲۰ بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانباز قطع نخاع دفاع مقدس مهمان «خاک پاک» می‌شود/ خدمات جدید گمرک زیر ذره بین برنامه «شهربرگ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..