تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار گلوله چیزی نیست جانم را فدای ملت و ولایت می‌کنم +فیلم

چهار گلوله چیزی نیست جانم را فدای ملت و ولایت می کنم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 67 عمویم جانش برای ملت و ولایت فدا کرد، چهار گلوله که چیزی نیست من هم حاضرم جانم را برای ملت و ولایت فدا کنم؛ این جمله‌ای است که یکی از سربازان مجروح حادثه تروریستی شنبه اهواز بر روی تخت بیمارستان بیان کرد.

ابراهیم بندانی نام سربازی است که در حادثه صبح شنبه اهواز مورد اصابت 4 گلوله قرار گرفت. فیلمی از این سرباز در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه می‌بینید:

صبح روز شنبه 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در حالی که سربازان و نظامیان و مسئولان و جمع کثیری از مردم در مراسم رژه نیروهای مسلح  حاضر شده بودند، عناصر گروه تروریستی شروع به شلیک گلوله به سمت محل برگزاری این مراسم و  حاضران کردند.گرچه صدای شلیک این منافقان کوردل رعب و وحشت را به جان زنان و کودکان انداخته بود اما در این بین سربازان که خود را مسئول حفظ جان مردم این کشور می‌دانستند خود را سپر بلای  این حادثه تروریستی کردند تا مردم عادی مورد هدف تروریست ها قرار نگیرند. در جریان این حمله تروریستی 25 تن شهید و 69 تن مجروح شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار گلوله چیزی نیست جانم را فدای ملت و ولایت می‌کنم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..