تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو هیئت مدیره شرکت پست بر ضرورت استفاده از کدپستی ده رقمی با همکاری سایر سازمان ها تاکید کرد

به گزارش شمانیوز، زرگوش روز دوشنبه در این جلسه که با حضور اقبال خواه عضو هیئت مدیره، احمدی معاون فنی و بازرگانی، میرزایی معاون فناوری و مدیران زیرمجموعه دو معاونت تشکیل شد، با اشاره به 50 میلیون رکود ثبت شده بانک های اطلاعاتی کدپستی ده رقمی، گفت: تنها در پنج درصد مرسولات کدپستی اعمال می شود.

وی با انتقاد از عدم استفاده از کدپستی صحیح در ارسال مراسلات، افزود: با توجه به تاکیدات قانونی الزام استفاده از کدپستی به عنوان تنها کد شناسایی اماکن، استفاده از این کد از جمله وظایف حاکمیتی پست به شمار می رود و نقش مهمی در پیاده سازی پروژه ملی GNAF دارد.

او با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و استفاده از تسهیلات لازم به منظور نهادینه کردن دسترسی تمامی شهروندان به کدپستی ده رقمی، اظهار داشت: در گام نخست تلاش می شود بانک های اطلاعاتی به صورت وب سرویس به منظور درج کدپستی در ارسال مراسلات در اختیار مشتریان کلان، قرار گیرد و در ادامه تهیه پلاک های حاوی کدپستی ده رقمی با همکاری شهرداری و همچنین مشارکت بخش غیردولتی دنبال می شود.

عضو هیئت مدیره همچنین خواستار ایجاد کمیته استفاده صحیح از کدپستی ده رقمی متشکل از کارشناسان دو حوزه فنی و بازرگانی و فناوری شد و گفت: این کمیته می بایست شیوهای درج کدپستی به صورت سیستماتیک در باجه ها به صورت اختیاری از سوی مشتریان را بررسی و طراحی نماید.

مدیر کل جغرافیایی و اطلاعات مکانی در ادامه این بحث به تشریح چالش های موجود استفاده کدپستی ده رقمی پرداخت و گفت: امکان گرفتن پرینت آدرس به همراه کد توسط مشتریان و ثبت بر روی رسید مرسوله هنگام درج در سامانه با خواندن کد توسط متصدی، می تواند راهگشا باشد.

جوادی با اشاره به نقص نشانی در آدرس ها، معابر بی نام و مکان های فاقد پلاک، افزود: در حال حاضر 9 میلیون مکان شهری از مجموعه 16 میلیون مکان ( حدود 55 درصد) فاقد پلاک هستند، افزود: ضروری است رفع این چالش ها به کمک فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و پیگیری از طریق دولت دنبال شود.

بررسی وضعیت سامانه GETWAY، مشکلات و چالش های موجود و استقبال از سرمایه گذاری بخش غیردولتی در حوزه خرید و فروش اینترنتی از دیگر موضوعاتی بود که در این کارگروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه هر یک از مدیران حاضر در جلسه به تشریح دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی پست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو هیئت مدیره شرکت پست بر ضرورت استفاده از کدپستی ده رقمی با همکاری سایر سازمان ها تاکید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..