تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژمانفر: نماینده زابل از پاسخ وزیر ورزش و جوانان قانع شد

پژمانفر: نماینده زابل از پاسخ وزیر ورزش و جوانان قانع شدنصرالله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در مجلس بیان کرد: طرح سوالی بود که حبیب‌الله دهمرده، نماینده زابل و زهک از وزیر ورزش و جوانان داشتند که مطرح کردند و وزیر هم توضیحاتی داد که نماینده مجلس قانع شد و آن را به رای گیری نذاشتند.

او افزود: موضوع طرح سوال هم مربوط به اعتباراتی بود که در حوزه وزیر ورزش و جوانان بود و چرا این اعتبارات مسیر صحیح خود را طی نکرده است و گزارشی نسبت به این موضوع داشتند که چرا اعتبارات به صورت متمرکز در پایتخت و کلانشرها هزینه می شود و چرا شهرستان ها و مناطق محروم از این موضوع بی بهره هستند. موضوع دوم در خصوص ورزش همگانی بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نماینده ای که طرح سوال کرده است، باید از پاسخ ها قانع شود که طبق آیین نامه سوال شان را به رای گیری نگذاشتند و بیان کردند که انتظار اصلاح در رفتار وزارت خانه دارم.

گفتنی است، حبیب‌الله دهمرده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس، سوالی از وزیر ورزش و جوانان درباره‌ی برنامه وزارت ورزش برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی را مطرح کرد و سلطانی فر هم پاسخ داد که در برنامه چهارم توسعه مقرر شده بود تا همه دستگاه‌ ها تلاش کنند که سرانه ورزشی کشور به یک متر برسد اما به دلیل محدودیت منابع مالی این هدف میسر نشد و این موضوع و هدفگذاری کمی به این شکل در برنامه ششم توسعه حذف شد.

سلطانی‌فر ادامه داد: 9 هزار مکان ورزشی رو باز و سرپوشیده متعلق به وزارت ورزش و جوانان در کشور وجود دارد و همچنین 90 پروژه در حال احداث هم در دست داریم. اکنون وضعیت سرانه ورزشی کشور از جهت تامین امکانات برای مردم بهبود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: پنچاک سیلات نبود، در بازی‌های آسیایی چهارم می‌شدیم/ تصمیم‌های شورای المیپک آسیا غیرقابل تغییر است

جایگاه وزیر ورزش و جوانان فرو ریخت

موسوی: فعالیت کمیته تحقیق و تفحص از سرخابی ها در هفته آینده سرعت بیشتری می گیرد

انتهای پیام/

اظهارات وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به نماینده زابل در مجلس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژمانفر: نماینده زابل از پاسخ وزیر ورزش و جوانان قانع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..