تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت خط قرمزدر نظام جمهوری اسلامی است

امنیت خط قرمزدر نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ، امروز در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد،گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و ازخودگذشتگی نیروهای مسلح است که در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی مردم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود و تمامی توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی افزود:اگر در دفاع مقدس با دست خالی توانستیم به پیروزی برسیم به خاطر همراهی و همدلی مردم و ایثار و از خود

گذشتگی رزمندگان بود.

وی همچنین خطاب به دستگاه های اجرایی هم گفت: وظیفه همه دستگاه‌هاست که جامعه ایثارگری را فراموش نکنند و از آنها سرکشی کنند.

خوش اقبال در ادامه سخنان خود به شرایط کنونی کشورمان اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی که با مشکلات اقتصادی و معیشتی و توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا روبرو هستیم، همه باید در راستای خواسته‌های به حق مردم تلاش کنیم.

وی با عنوان اینکه بخشی از نگرانی امروز مردم ما به عدم مدیریت صحیح مسئولان برمی‌گردد، ذکر کرد: در شرایطی که هنوز تحریم‌ها شروع نشده است متاسفانه عده‌ای در داخل خودتحریمی را شروع کرده و وضع اقتصادی را دچار مشکل کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان افزود: ما وارد جنگ نابرابر اقتصادی شده‌ایم که نیاز هست مدیران ما همچون هشت سال دفاع مقدس این مسئله را هم مدیریت کنند و امیدواری را به مردم و جامعه بازگردانند.

وی گفت: ما همچنین گلایه مند هستیم از مسئولانی که در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی ورود پیدا نمی‌کنند که کوتاهی آنها به هیچ وجه قابل قبول نیست.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی ما مردم است، عنوان کرد: امروز نیروهای امنیتی ما در منطقه حرف اول را می زنند که اگر مردم در کنار آنها نباشند به مشکل برخواهند خورد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی جلب رضایت مردم و ایجاد امید و نشاط و رضایت مردم باید در اولویت کار مسئولان نظام باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه همه مسئولان در عین اختلاف سلیقه برای حل مشکلات مردم کار می‌کنند، تصریح کرد: امروز تضعیف دولت، ظلم به نظام است و دفاع از دولت، دفاع از حاکمیت است.

وی گفت: امروز نباید دنیال اختلافات سیاسی باشیم بلکه حفظ نظام و وحدت میان همه اقشار و گروه‌ها باید در اصل اقدامات ما باشد.

وی از تلاش و اقدامات شایسته سپاه قدردانی کرد و گفت: نظام ما نظام قدرتمند و نیروهای مسلح ما نیروهای مقتدری هستند و در موقع نیاز بدون توجه به هیچ تفکر و جریان سیاسی دفاع از اصل نظام را اولویت خود قرار می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان به حادثه تروریستی اهواز و شهادت عده‌ای از هم‌وطنان اشاره کردو گفت: تمامی اقوام، گروه‌‌ها و جریان‌های سیاسی در کنار هم و در مقابله با گروهک‌های تروریستی هستیم.

خوش‌اقبال خاطرنشان کرد: مردم کردستان و اهل تسنن همچنان در صحنه هستند و در کنار سایر اقشار جامعه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن پای کار هستند.

وی در پایان یادآور شد: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه(چهارم مهرماه) آیین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد که حضور باشکوه تمامی اقشار، گروه ها، اصناف، بازارایان، مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در آن ضروری است.

انتهای پیام/م

آیین گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در سنندج برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت خط قرمزدر نظام جمهوری اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..