تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل مدرسه‌ به محل نگهداری دام در قزوین!

ساعت: 13:20 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412074

مدرسه ابتدایی روستای خنداب ضیاءآباد بنا به دلایل نامعلومی رو به تعطیلی رفته و به محل نگهداری گوسفندان تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، یکی از اهالی روستای خنداب ضیاءآباد قزوین فیلمی از تعطیلی مدرسه این روستا و تبدیل آن به محل نگهداری گوسفندان در فضای مجازی منتشر کرد. 


تنها مدرسه ابتدایی این روستا بنا به دلایل نامعلومی رو به تعطیلی رفته و بر اثر سوءمدیریت و عدم نظارت درست برای مصارف دیگر مورد استفاده قرار گرفته است.

با انتشار فیلم این مدرسه، در خصوص تعطیلی یک مدرسه در روستای خنداب ضیاءآباد و تبدیل آن به محل نگهداری گوسفندان در فضای مجازی آموزش و پرورش استان قزوین جوابیه‌ای را منتشر کرد. 


آموزش و پرورش قزوین در این جوابیه مطرح کرده است که پس از انتشار کلیپ از وضعیت مدرسه روستای خنداب، اقدام به بررسی این مسئله کرده است که مشخص شده به دلیل عدم وجود دانش آموز در روستا این مدرسه تعطیل شده است. 

برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی از سال ۱۳۹۳ این واحد آموزشی براساس درخواست شورای اسلامی روستای مذکور پیرو توافقنامه ای در اختیار شورای روستای خنداب قرار گرفته است و مستاجر بدون اطلاع دهی به اداره متبوع صرفا چوپان روستا را اسکان داده است. 

آموزش و پرورش استان قزوین اذعان می‌کند که هدایت گوسفندان به محوطه مدرسه و فیلمبرداری از آن توسط منتشر کننده فیلم به صورت ساختگی در جهت اغراض شخصی و تضعیف آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید بوده است. 

آموزش و پرورش استان از طریق مراجع قضایی پیگیر خبر کذب منتشر شده خواهد شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل مدرسه‌ به محل نگهداری دام در قزوین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..