تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچیان خرگوش در شهرستان آوج دستگیر شدند

ساعت: 13:14 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412072

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج موفق به دستگیری شکارچبان دو رأس خرگوش در زیستگاههای طبیعی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی خاکپور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: دو متخلف حیات وحش با دو قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی اقدام به شکار دو رأس خرگوش وحشی در یکی از زیستگاه‌های حیات وحش این شهرستان کرده بودند.


وی افزود: با تلاش مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج طی گشت شبانه در ساعت 1 بامداد دستگیر شدند. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آوج اذعان کرد: از این متخلفین علاوه بردو قبضه سلاح شکاری یک عدد چراغ قوه، 20 فشنگ ساچمه و 2 فشنگ چارپاره کشف و ضبط شد و متخلفین جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آوج معرفی شدند. 

خاکپور تصریح کرد: مامورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج به صورت شبانه روز در حال گشت زدن و اجرای قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست هستند و در صورت مشاهده و دستگیری متخلفین، با افراد طبق مقررات و ضوابط و با هماهنگی مراجع محترم قضایی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچیان خرگوش در شهرستان آوج دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..