تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنرانی مشاور عالی رهبری در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان/ پیشکسوتان گنجینه های دفاع مقدس

ساعت: 14:41 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1411991

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و با سخنرانی مشاور مقام معظم رهبری؛همایش طلایه‌داران و پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان زنجان با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در رده‌های مختلف نظامی و انتظامی اعم از سپاه،‌ ارتش، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی برگزار می شود.

تکریم و بازخوانی خاطرات ۸ سال دفاع مقدس از مهمترین برنامه های این همایش در زنجان است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، از برگزاری همایش بزرگ طلایه‌داران و پیشکسوتان دفاع مقدس در روز چهارم مهرماه خبر داد و گفت: سخنران این همایش سرلشکر پاسدار رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری و فرمانده سابق سپاه پاسداران است.

وی افزود: این همایش به منظورگرامیداشت رشادت ها و جان فشانی‌های شهداء و رزمندگان جنگ تحمیلی برگزار می شود.

این مسئول بر ضرورت انتقال ارزش های دفاع مقدس و شناساندن شهدا به جامعه و جوانان تاکید کرد و گفت: امروز باید فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس در میان جوانان و نسل جدید ترویج داد که پیشکسوتان در این زمینه پیشگام هستند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جامعه امروز مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: باید از پایداری آنان به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت 16 فردا در حسینیه ثارالله زنجان واقع در اتوبان 22 بهمن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش پیشکسوتان دوران دفاع مقدس را یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: این افراد گنجینه های دوران دفاع مقدس هستند که می‌طلبد در این فرصت برای نشر این گنجینه‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنرانی مشاور عالی رهبری در همایش پیشکسوتان دفاع مقدس زنجان/ پیشکسوتان گنجینه های دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..