تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۳ گروه جهادی بانوان به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند

ساعت: 14:32 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412155

رئیس بسیج زنان آذربایجان غربی گفت: همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس ۳۳ گروه جهادی بانوان بسیجی در رزمایش «تجلی مهر زینبی» در نقاط مختلف آذربایجان غربی به خدمات رسانی اقشار محروم پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا صفیه محمودزاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و اجرای رزمایش تجلی مهر زینبی در سومین روز از این هفته، اظهار داشت: این رزمایش دارای ۴ محور خدمت‌ رسانی اجتماعی در زمینه کمک ‌رسانی به سالمندان، مشاوره، خدمات پزشکی و محیط زیست است که با توجه به برنامه ‌ریزی‌ های صورت گرفته در اغلب پایگا‌ه‌ های بسیج گروه‌ های پزشکی و مشاوره به ارائه خدمات می ‌پردازند.

وی، در خصوص فعالیت‌های خواهران در این رزمایش گفت: این رزمایش در قالب ۳۳ گروه متشکل از گروه های ۷ تا ۱۵ نفره بوده و در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان استان امروز در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم و حاشیه شهرها به خدمات رسانی پرداختند.

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، ابراز کرد: پاکسازی مراکز گردشگری و کوهستان ‌ها، آموزش درختکاری و بهینه مصرف کردن انرژی، پاک سازی حاشیه رودخانه ها و جنگلی، ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه های مشاوره خانواده، ازدواج، تحصیلی، اعتیاد و مسائل فردی از جمله مباحث مطرح شده در این رزمایش است و تقارن این فعالیت ها با هفته تکریم سالمندان باعث شد که بسیج زنان به منظور فرهنگ سازی تکریم از سالمندان خانواده، برنامه های ویژه ای را برای آنان در نظر گرفته و سالمندان را تکریم کنند.

محمودزاده، افزود: رزمایش تجلی مهر زینبی به صورت یک روزه بوده و در تمام شهرهای استان به جز شاهین دژ و نقده با حضور پر شور زنان بسیجی از اقشار بسیج محلات برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۳ گروه جهادی بانوان به مناطق مختلف آذربایجان غربی اعزام شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..