تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار با ۲ خانواده شهید در اشنویه

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412031

جمعی از مسئولین تکاب از خانواده شهدا سرکشی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  به مناسبت هفته دفاع مقدس، امروز  فرماندار، معاون هماهنگ کننده سپاه، فرمانده انتظامی و رئیس بنیاد شهید اشنویه به سرکشی از خانواده شهداء این شهرستان پرداختند.

در این دیدار اعضاء شورای تامین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خاط نشان کردن رشادت های و ایثارگری های شهداء در هشت سال دفاع مقدس عنوان داشتند که آسایش و امنیت و آرامش کنونی جامعه ثمره خون شهیدان است.

در جریان این دیدارها مسئولین از مشکلات و کم و کاستی های خانواده شهداء مطلع و تصمیماتی در راستای برطرف کردن آنها اتخاذ کردند.

در پایان این دیدارها اعضاء شورای تامین شهرستان ازخانواده های شهیدان حمید میروزاده و  محمد رحیم سوری با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار با ۲ خانواده شهید در اشنویه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..