تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا پیدایش رژیم صهیونیستی و حکام سعودی مشترک است

ساعت: 13:13 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412041

فرمانده سپاه مهاباد گفت: امروز همگان دریافته اند که منشا پیدایش رژیم صهیونیستی و حکام سعودی مشترک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ طالب رحیمی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ شهید این شهرستان در حادثه منا در سال ۹۴ که با حضور مسئولان این شهرستان واقشار مختلف مردم مهاباد و خانواده معظم شهدا در مسجد جامع (سور) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، رژیم سعودی را به عنوان اصلی ترین عامل ایجاد تفرقه در جهان اسلام معرفی کرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز حمایت مالی سعودی از سناریو های تفرقه افکنانه غرب جهان اسلام را به عرصه پیکار و خون ریزی تبدیل کرده است.

وی، با بیان اینکه در حادثه منا که صدها تن از حجاج بیت الله الحرام در حین رمی جمرات و و برائت و راندن شیطان رجیم گرفتار دسایس شیطان صفتان شدند و مظلومانه به شهادت رسیدند را ناشی از اوج دشمنی آل سعود با مسلمانان و ماهیت پلید این گروه دانست و گفت: در طول عمر ننگین آل سعود به کرات شاهد بروز چنین وقایع اسفناکی بوده ایم.

وی افزود: در حادثه منا نه تنها رژیم آل سعود حتی حاضر به عذرخواهی از جامعه اسلامی نشد بلکه هیچ یک از مجامع غربی هم لب به اعتراض نگشوند که البته از آنها در این باره انتظاری هم وجود ندارد اما سکوت مجامع اسلامی از جمله سازمان کنفرانس اسلامی هم در این باره بر درد و آمال خانواده شهدای این حادثه افزود که خود بسی جای تاسف و تاثر دارد.

فرمانده سپاه مهاباد، با اشاره به نقش مهم اهالی علم و آگاهان به تاریخ در آشکار سازی ماهیت و مشاء اصلی پیداش این حکام تحجر خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی وآل سعود هر دو از یک خواستگاه هستند و امروز این ارتباط شوم بیش از هر زمان دیگری برای مسلمانان روش شده است.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام این موضوع که امروز مشکل مدیریتی در سطح کشور بیشتر از هر زمان دیگری قابل مشاهد است از دولتمردان درخواست کرد که به تاسی از سنت حضرت رسول (ص) به جوانان بهابدهند و از نیروی عظیم قشر جوان کشور در اداره مملکت بهره بگیرند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی امام سجاد (ع)، ضمن تاکید بر وظیفه خطیر علما و روحانیون در عمل به وظایف شرعی خود در ایجاد اتحاد و یکدلی در جامعه گفت: پیامبر اسلام فرموده اند زمانی در جامعه اسلامی عدالت بر پا خواهد شد که حکام و علما خود را اصلاح کنند و امدیواریم مسئولان با روحیه جهادی که در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس وجود داشت به میدان عمل و رفع مشکلات و کشور وارد شوند و از بار فشار بر زندگی مردم بکاهند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای فاجعه منادر شهرستان مهاباد تقدیر به عمل آمد.

در حادثه منا سال ۹۴ بیست وپنج نفز ار کاروان حجاج استان آذربایجان غربیبه شهادت رسیدند که از این تعداد هفده تن ازشهرستان مهاباد بودند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا پیدایش رژیم صهیونیستی و حکام سعودی مشترک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..