تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتری در اردبیل اعمال شود

ساعت: 14:35 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412160

معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل:

معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل گفت: برای تحقق اشتغال پایدار و توسعه استان جلب و جذب سرمایه گذاران با اعمال مشوق های لازم ضرروی است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،حسین وطن دوست امروز در جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری اردبیل، با تاکیدبر اهمیت سرمایه‎گذاری در مناطق محروم اظهارداشت: سرمایه گذاران مناطق محروم باید بیشتر حمایت شوند.

وی افزود: برای محرومیت زدایی از مناطق محروم و ایجاد اشتغال در این مناطق ضروری است بانک های عامل هم برای پرداخت تسهیلات بانکی مساعدت لازم را ‎داشته باشند.

معاون برنامه ریزی ،اداری و مالی فرماندار اردبیل  تنها راه ایجاد اشتغال  را جذب سرمایه دانست و بیان کرد: دولت  اشتغال را در دستور کار قرار داده است و همه مکلف‎ایم بستر و زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم از این رو باید بانک ها در پرداخت تسهیات اشتغال تسریع کنند.

وی میزان پرداختی بانکها به معرفی شدگان  را رضایت‎بخش ندانست و گفت: برای تحقق اشتغال پایدار جذب سرمایه گذاران با اعمال مشوق های لازم یک اصل مهم است که نباید از آن کوتاهی کرد.

وطن دوست تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری در استان اردبیل را گامی موثر در حذف بروکراسی اداری و ارائه خدمات مطلوب به سرمایه‌ گذاران دانست.

وی  گفت: موانع سرمایه گذاری و اشتغال با هدف رونق تولید و اشتغال در اردبیل برطرف می شود .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشوق‌های سرمایه‌گذاری بیشتری در اردبیل اعمال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..