تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود World of Tanks Blitz 5.3.0.392 – بازی اکشن نبرد تانک ها برای اندروید

بازی موبایل World of Tanks Blitz اثری است که می توانید با تانک ها رقابت کنید و اکشن تمام عیار را در بازی تجربه کنید. بازی بیش از ۹۰ میلیون بازیکن دارد و در نهایت می توانید در تیم های چندنفره حضور داشته باشید و رقابت کنید. این بازی امکان ارتقا وسایل نقلیه را فراهم می کند و می توانید از تاکتیک های متنوع برای پیروزی در بازی استفاده کنید. نبردها اکشن بسیار عالی دارند و شما دیوانه وار عاشق بازی خواهید شد. این اثر در بروزرسانی های خود، چالش هایش را بیشتر کرده و بازیکنان به صورت روان تری می توانند کنترل بازی را برعهده داشته باشند.

با دانلود World of Tanks Blitz می توانید در پایگاه های خود قرار بگیرید و از سلاح های مرموز استفاده کنید. رویدادهای بازی، امکان حضور در رقابت های ۷ به ۷ را فراهم می کند و باید با بازیکنان بیشتری رقابت داشته باشید. یقینا بخش چندنفره بازی، می تواند بیشتر بازیکنان را زیرنظر داشته باشد و آنها را با چالش های زیادی روبرو کند. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

World of Tanks Blitz 5.3.0.392 Apk

کاور-World-of-Tanks-Blitz

*/ ]]> اسکرین-شات-world-of-tanks-blitz اسکرین-شات-world-of-tanks-blitz اسکرین-شات-world-of-tanks-blitz info

Meet the legendary tank shooter. Join more than 90 million players! Fight in 7vs7 team battles alone or with friends, research and upgrade armored vehicles, try different tactics and win. Choose a tank and join the battle!

WHAT’S NEW
Update 5.2 is set to be a real feast! With it comes:
– A challenging in-game event where you need to win and… that’s it! So take it easy, it’s not complicated!
– A new Twister season with more teams, more rewards, and more spectacular battles!
– The new Faust map, featuring a battle to occupy a secret base in which a mysterious weapon is being developed.
– Ribbons showing your successful actions in battle.
Install the new Update and stock up on fireworks! Mobilize!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود World of Tanks Blitz 5.3.0.392 – بازی اکشن نبرد تانک ها برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..