تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون صدا از گزارشگران رادیو ورزش تقدیر کرد

معاون صدا از گزارشگران رادیو ورزش تقدیر کردبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، در جلسه تقدیر از گزارشگران اعزامی به "بازی‌های آسیایی جاکارتا" ضمن تقدیر از تلاش‌های مستمر در راستای انتشار اخبار این دوره از مسابقات گفت: رسانه درگاه طرح مناسب مسائل و محل ارائه راه حل‌های فراگیر مشکلات کشور است.

وی با اشاره به تاثیر گذاری حرفه گزارشگری گفت: انتقال هیجان و حال و هوای مسابقات ورزشی به مخاطبان به گونه‌ای است که شادی و شعفی که گزارشگران از زمین‌های مسابقه به علاقه‌مندان خود منتقل می‌کنند، بسیار اثر گذار و ارزشمند است. مسلما در این مسیر تلاش هرکدام از همکارانی که در بخش‌های مختلف به فعالیت می‌پردازند، ستودنی است. اگر رادیو در حوزه گزارشگری حضور جدی نداشته باشد، اتفاقات مهم و برجسته‌ای که در عرصه ورزش روی می‌دهد به خوبی منتشر نخواهد شد. به همین خاطر حس، دانش و سطح بینش گزارشگران برای انجام این مهم بسیار ضروری بوده و لذا ارائه جدول‌های مناسب و متناسب برای حضور گزارشگران باید به نحو بسزایی مورد توجه قرار گیرد.

معاون صدا با اشاره به سختی‌های حرفه گزارشگری ادامه داد: گزارشگری فعالیتی سخت و دشوار است که متغیر‌های زیادی ممکن است روی عملکرد آن موثر باشد؛ نتیجه فعالیت افراد فعال در این زمینه آنچنان است که اگر به نحو شایسته‌ای صورت پذیرد، تاثیر مفید و ویژه آن با ضریب بسیار بالایی در سطح جامعه منتشر می‌شود.

معاون صدا با اشاره به رابطه مشکلات کشور و رسانه گفت: رسانه درگاه طرح مناسب مسائل و محل ارائه راه حل‌های فراگیر مشکلات کشور است. زیرا این دستگاه به واسطه توان انتشار خبر و گزارش، تاثیر مستقیمی بر روی مشکلات مهم کشور از جمله مسائل ورزش کشور می‌تواند داشته باشد. ورزش امری شادی آفرین، پویاوحرکت دهنده است و رادیو باید مردم را به سمت جنبه‌های مختلفی از آن مانند ورزش‌های همگانی سوق بدهد.

دکتر شاه آبادی با بیان مهم بودن اقدامات معاونت صدا در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: عملکرد شایسته شبکه رادیویی ورزش در رویداد اخیر ورزشی به گونه‌ای بوده است که مجموعه رسانه ملی هم به نحو فزاینده‌ای از درخشش رسانه‌ای معاونت صدا در این مسابقات یاد می‌کند و مجموع رویداد‌های صورت گرفته را بالاتر از سهم رادیو ارزیابی نموده است.

در ادامه این جلسه میرحسینی مدیر رادیو ورزش گفت: در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی جاکاراتا، رویداد‌های این مسابقات به شکل موثری از رادیو ورزش منعکس شد. به نحوی که روزانه ۱۰ ساعت برنامه‌های تخصصی از تمام بخش‌های مرتبط با بازی‌های این دوره، به صورت پخش مستقیم و در قالب گزارش‌های لحظه به لحظه منتشر شد. مسلما این حجم از تولید نشان از هماهنگی میان تمام بخش‌های رادیو ورزش دارد که جلوه گر یک اقدام بزرگ گروهی رسانه‌ای است.

وی افزود: برای بازی‌های جاکارتا سه نفر از بهترین گزارشگران معاونت صدا اعزام شده بودند که با نگاه حرفه‌ای موفق شدند بیش از انتظارات معمول عمل کنند. چنانچه در چند روز اول، تولیدات تصویری این افراد در محل بازی‌های این دوره از مسابقات مورد توجه ویژه قرار گرفت و با حمایت‌های صورت گرفته و تلاش همکاران به شکل مناسبی منعکس شد.

مدیر رادیو ورزش با اشاره به حضور گزارشگران این شبکه در مسابقات بین المللی افزود: در بازی‌های آسیایی جاکارتا مائده علاقه مند، حافظ کاظم زاده و سبحان اکرامی برای تهیه گزارش اعزام شده بودند که با عملکرد شایسته خود سهم بسزایی در راستای انتشار موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان داشتند. از سویی نیز الهام منصوری، حسین شریفی ومحمد درخشنده نیز به بازی‌های پارا آسیایی اعزام می‌شوند. همچنین شهرام نوروزی هم برای پوشش بازی‌های المپیک جوانان در آرژانتین به این کشور می‌رود تا در مجموع ۱۷ رشته ورزشی را پوشش دهند.

گفتنی است؛ در این مراسم از طبخی مدیر گروه مسابقات ورزش، مائده علاقه مند، سبحان اکرامی و حافظ کاظم زاده گزارشگران اعزامی به مسابقات آسیایی، جهانگیری مدیر پخش و نظارت ورزش نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون صدا از گزارشگران رادیو ورزش تقدیر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..