تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیک‌های جالب با اشکال هندسی +فیلم

کیک‌های جالب با اشکال هندسی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیرینی‌ ها یکی از خوشمزه‌ترین تنقلات ساخته دست بشر هستند. طعم شیرین آن‌ها همراه با خامه، موز و گردو به شدت برای اکثر انسان‌ها مطبوع است. قنادها با استفاده از خوراکی‌های مختلف در کیک‌های خود سعی در بهتر کردن طعم آن‌ها و نوآوری در پختشان را دارند.

دیانارا کاسکو (Dianara Kasko) یک قناد پیشگام و خلاق است که با استفاده از علم هندسه و دستگاه چاپ سه‌بعدی کیک‌های بی‌نظیر و خیره‌کننده ای خلق می‌کند. کیک‌های این فرد علاوه بر داشتن طعم خوب، ظاهر جذابی دارند. او توسط چاپ‌گر سه‌بعدی قالب‌های سیلیکونی جالبی تولید می‌کند که با ریختن مواد کیک در آن‌‌ها این شیرینی‌های خوشمزه خلق می‌شوند.

کیک‌های دیانارا کاسکو به دقت طراحی و ساخته‌ می‌شوند و افراد دیگر مشتاقانه آماده خوردن آن‌ها هستند. کاسکو معتقد است که ظاهر غذا به شدت روی مزه آن تاثیر می‌گذارد. او از الگوریتم‌های ریاضی برای چاپ قالب‌های سه‌بعدی استفاده می‌کند و این کار توانایی او را در آشپزی و هندسه نشان می‌دهد. چه کسی گفته است که یک اثر هنری باید دائمی باشد؟ کیک‌هایی که این فرد می‌پزد مانند یک تابلو نقاشی یا یک مجسمه هستند. این کیک‌ها آثار هنری خوشمزه‌ای هستند.

در ادامه فیلمی از آثار این هنرمند خلاق مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: نرم‌افزاری که زبان اشاره را همزمان ترجمه می‌کند +فیلم

انتهای پیام/

کیک‌های هندسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیک‌های جالب با اشکال هندسی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..