تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح درمشهد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نیروهای مسلح مستقر در مشهد ، صبح امروز همزمان با 31 شهریور ماه ودرآغازهفته ی دفاع مقدس با رژه یگان های مختلف ، جلوه ای از اقتدار و توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

این مراسم با سخنرانی استاندار خراسان رضوی و حضور مسئولان نظامی و انتظامی و مدیران استان از میدان 15 خرداد مشهد برگزار شد

آغاز رژه یگان های نیروهای مسلح درخراسان رضوی .

فرود چتر بازان، رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح استان، پیاده نظام و سواره نظام جلوه ای از جمله برنامه این مراسم بود.

تیپ ها و یگانهای لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع)، هوانیروز، پدافند هوایی، یگانهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ، نیروی انتظامی با نظم و انضباط خاصی در این مراسم حضور داشتند.

برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح درمشهد+ تصاویر

 

برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح درمشهد+ تصاویر

انتهای پیام// ا.س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رژه یگان های نیروهای مسلح درمشهد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..