تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش چشمگیر انتقال بیماری‌ها از دام به انسان

کاهش چشمگیر انتقال بیماری‌ها از دام به انسانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید محمدرضا هاشمی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان قم گفت: استان قم در معرض تهدید‌هایی از نظر مسائل بهداشتی است و باید همواره مراقبت‌ها در این زمینه انجام و دامپزشکی استان نیز اقدام به ارائه آموزش‌ها کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با تاکید بر لزوم فراهم کردن امنیت برای سرمایه گذاری در استان گفت: یکی از امنیت‌ها در زمینه مسائل غذایی است که اگر این امنیت همانند همیشه حفظ شود، شاهد سرمایه گذاری‌ها خواهیم بود.

هاشمی گفت: کمیته‌ای برای پیشگیری، آموزش و مقابله با بیماری‌های حیات وحش و دامی و انتقال بیماری از دام به انسان تشکیل و دستگاه‌ها وظایف خود را در این راستا به نحو مطلوب انجام دهند.

معاون استاندار قم گفت: امنیت و سلامت غذایی و بهداشتی امر مهمی است که خوشبختانه با عنایت خداوند و تلاش‌های صورت گرفته در تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد عدم مشکل در این راستا بودیم.

هاشمی با تشکر از اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر استان قم گفت: این دو مجموعه و همچنین مجموعه بیمارستانی و درمانی استان قم در ایام تاسوعا و عاشورا با نهایت دقت و تلاش در خدمات رسانی به مردم تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در این ایام باید همواره از نظر مسائل بهداشتی و درمانی آماده باشیم، چرا که شاهد حضور زائران داخلی و خارجی در قم هستیم و باید با تمام توان در زمینه امنیت غذایی و بهداشتی کوشید.

معاون استاندار قم همچنین به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اشاره کرد و بر نظارت بهداشتی هر چه بیشتر بر مراکز آموزشی و سلف‌های غذا تاکید کرد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش چشمگیر انتقال بیماری‌ها از دام به انسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..