تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در جویبار

ساعت: 11:58 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1412063

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از 200 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی توسط ناحیه مقاومت و حوزه های بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ایام دفاع مقدس یکی از ادوار مهم و برجسته تاریخ این کشور است که مردان و زنان مؤمن و مجاهد این سرزمین با همه توان و با وحدت و ایستادگی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند و از نظام نوپای جمهوری اسلامی حراست و محافظت کردند.

وی با تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: مردم بصیر و غیور اهوازی در دوران دفاع مقدس نماد مقاومت و ایثار و فداکاری بودند و تابلوی زیبایی از ایثارگری و رشادت و همدلی و همراهی با نظام و ارزش‌های دینی و انقلابی رو به تصویر کشیدند، اقدام کور و تروریستی تعدادی مزدور در رژه اقتدار نیروهای مسلح در اولین روز از هفته دفاع مقدس در اهواز گواه بر عمق کینه و دشمنی دشمنان و معاندین این نظام از مردم این دیار علوی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه اوایل انقلاب و ایام دفاع مقدس مردم عزیز و رزمندگان دلاور با تحریم دست‌وپنجه نرم می‌کردند و از کمبود امکانات و تجهیزات دفاعی و نظامی رنج می‌بردند اما با توکل بر خدا و وحدت کلمه و ایستادگی جانانه و باروحیه انقلابی و جهادی همه این موانع را پشت سر گذاشته‌اند و پیروز جنگ نابرابر شدند.

بابایی گفت: دشمنان ما در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب لحظه‌ای از توطئه‌چینی و دسیسه علیه این ملت غافل نشدند و در این سال‌ها با تحمیل جنگ اقتصادی و رسانه‌ای و تبلیغاتی درصدد این هستند تا به اهداف ناتمام خود در جنگ نظامی دست پیدا کنند ولیکن این بار هم با بصیرت هوشیاری و بهره‌گیری از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و با توکل بر خدا و وحدت و ایستادگی و صبوری از این شرایط سخت هم به‌سلامت عبور خواهند کرد.

وی به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان جویبار اشاره و عنوان کرد: بیش از 200 برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی توسط ناحیه مقاومت و حوزه های بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار یادآور شد: افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، برگزاری نشست های بصیرتی، ویزیت رایگان، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برگزاری محفل شعر و خاطره گویی، نمایشگاه عکس، اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رژه خودرویی و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس در جویبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..