تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولین نسبت به تفرقه افکنان هوشیارتر باشند

ساعت: 12:10 منتشر شده در مورخ: 1397/07/03 شناسه خبر: 1411958

روحانی اهل سنت گنبدی در واکنش به حادثه اهواز ضمن محکوم کردن این سانحه دلخراش گفت: عده ای در تلاشند تا بین نظام و مردم تفرقه ایجاد کنند و انتظار ما از مسئولین این است که هر چند تا کنون هوشیار عمل کرده اند اما در قبال این افراد هوشیار تر از گذشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، آخوند محمد مختوم نژاد امام جمعه حاجی قوشان گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: هر چند مردم ما آگاه هستند و فریب این تحرکات تفرقه انگیز را نمی خورند اما باید مقابل شیطنت های ناچیز این افراد ایستاد.

وی ادامه داد: عده کمی نیز در داخل هم فریب دشمن را می خورند که امثال آنها در صدر اسلام و زمان امام حسین(ع) هم بودند.

آخوند مختوم نژاد اذعان کرد: این افراد جیره خواران یزید و یزیدیان را سرمشق خود قرار داده اند و به دنبال بر هم زدن وحدت بین شیعه و سنی هستند.

این روحانی اهل سنت یادآور شد: جامعۀ اهل سنت این حرکات ناجوانمردانه را محکوم می کند و در کنار برادران تشیع تا قیام قیامت برای اهداف انقلاب در صحنه است.

وی همچنین تصریح کرد: نقش رهبر در جامعه نقشی محوری است ما خدا را شاکریم که رهبری بصیر و آگاه داریم که مردم ما گوش به فرمان ایشان هستند چرا که جامعۀ بدون رهبری آگاه ،انقلاب آن مانند انقلاب مصر رو به زوال می رود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولین نسبت به تفرقه افکنان هوشیارتر باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..