تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه سازمان رزم است و بسیجی می‌خواهد/ دشمن قبل از فتنه ۸۸ نسخه ایران را پیچیده بود

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد در همایش دفاع همچنان باقیست به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد در حال برگزاری است با اشاره به اینکه امروز دشمن با وجهه جدید تمدنی خود و غرب با جهان شبکه‌ای، فرهنگ ایران را نشانه رفته است؛  اظهار کرد: آمریکا استاد ما را در راه رفتن به دانشگاه و درحالی که پایان نامه دانشجو در دست او است به شهادت می‌رساند.

سرپرست دانشگاه آزاد درباره آینده ایران گفت: سال ۲۰۰۵ و قبل از آنکه فتنه ۸۸ رقم بخورد دشمن نسخه ایران را در مقاله‌ای پیچیده بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه سازمان رزم است، گفت: دانشگاه بسیجی می‌خواهد و دانشگاه هم با این بسیجی پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/

اظهارت سرپرست دانشگاه آزاد در هفته دفاع مقدس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه سازمان رزم است و بسیجی می‌خواهد/ دشمن قبل از فتنه ۸۸ نسخه ایران را پیچیده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..