تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاسی بلند رضوانی تانک X، معرفی شد

مدل جدید شاسی‌بلند رضوانی با نام TANK X، از پیشرانه‌ی V8 سوپرشارژ هلکت با قدرت ۷۰۷ اسب بخار، استفاده می‌کند.

یک سال پیش بود که اولین شاسی‌بلند رضوانی موتورز با نام تانک (TANK) رونمایی شد؛ اوایل تابستان سال جاری، نسخه‌ی نظامی تانک رضوانی به‌عنوان گران‌ترین مدل معرفی شد و حالا سومین نسخه از این شاسی‌بلند جذاب، شکاف بین مدل استاندارد و نظامی را پر می‌کند.

Rezvani TANK X

تانک ایکس (TANK X) جدیدترین نسخه از تنها شاسی‌بلند رضوانی است که در طراحی و ظاهر بیرونی، تفاوت مشخصی با دو مدل دیگر ندارد. این مدل همانند نسخه‌ی نظامی تانک، به پیشرانه‌ی ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر V شکل سوپرشارژ هلکت با قدرت ۷۰۷ اسب بخار مجهز شده اما پنل‌های ضدگلوله‌ی B7 و سیستم دودزا را کار گذاشته و دوربین حرارتی دید در شب را هم به‌عنوان آپشن انتخاب کرده است.

Rezvani TANK X

مقاله‌ی مرتبط:

تانک X پکیج آف‌رود سفارشی رضوانی شامل سیستم تعلیق برند FOX، اکسل Dynatrac با کمپرسور بادی، افزایش ارتفاع از سطح زمین تا ۱۵ سانتی‌متر، تایرهای مخصوص آف‌رود ۳۷ اینچ، رینگ‌های GRID Off-Road و ترمزهای ۱۶ اینچ با ۸ پیستون را به‌صورت استاندارد به‌همراه دارد. کابین X با روکش‌های چرمی و دوخت دستی، سیستم نمایش اطلاعات فنی روی شیشه (HUD) و نمایشگر ۷.۹ اینچ سیستم اطلاعات و سرگرمی تزئین شده است.

Rezvani TANK X Rezvani TANK X Rezvani TANK X Rezvani TANK X

Rezvani TANK X

قیمت پایه‌ی تانک ایکس ۲۵۹ هزار دلار اعلام شده است که در صورت سفارش تمام آپشن‌های موجود، این مبلغ به ۳۱۰ هزار دلار می‌رسد. مدل‌های استاندارد و نظامی تانک رضوانی به‌ترتیب با قیمت پایه‌ی ۱۶۵ هزار دلار و ۲۹۵ هزار دلار، فروخته می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاسی بلند رضوانی تانک X، معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..