تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه به‌روزرسانی آفیس ۲۰۱۹ منتشر شد

۷۷۶۲۳۷

۵ بازدید

مایکروسافت طبق اعلام قبلی خود از روز گذشته جدیدترین نسخه از نرم‌افزار کاربردی مایکروسافت آفیس را برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز و مک منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا: مایکروسافت بعنوان شرکت توسعه‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی آفیس و سیستم‌عامل ویندوز اعلام کرده است که انتشار جدیدترین و به‌روزترین نسخه از این برنامه محبوب برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک را از روز گذشته ( دوشنبه) آغاز کرده است.

نسخه به‌روزرسانی آفیس ۲۰۱۹ منتشر شد

برنامه آفیس ۲۰۱۹ که شامل زیرمجموعه‌های کاربردی نظیر ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، اکسس و غیره می‌شود، قابلیت و ویژگی‌های جدیدی دارد که در این نسخه به‌روزرسانی‌شده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از جمله قابلیت‌های جدیدی که در این نسخه وجود دارد می‌توان به ویژگی جامدادی، نوار آدرس سفارشی‌سازی مشترک، حالت فوکوس، قابلیت ترجمه و بهبود دسترسی کاربران به قابلیت‌های مورد نیاز، پشتیبانی از نگاره‌سازی مقیاس‌پذیر، مدل سه‌بعدی و خروجی ویدیوی ۴K اشاره کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه به‌روزرسانی آفیس ۲۰۱۹ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..